no sweat

cooling protection against perspiration, 0% alcohol, anti-whitening



dalam keadaan cuaca siang hari yang panas begini, tidak hujan dan tidak redup, badan kita akan lebih cepat berpeluh, dan perkara ini biasanya akan mendatangkan masalah bau badan. sebelum ini,  penggunaan deodorant 'roll' selalunya menjadi pilihan, tetapi sejak adanya Adidas Action 3, ianya adalah lebih mudah lagi. deodorant jenis 'spray' ini adalah lebih berkesan dan lebih memberi kesegaran kepada tubuh badan sepanjang hari.

Adidas Action 3 adalah product keluaran Adidas, satu jenama yang terkenal di seluruh dunia dan diyakini oleh semua terutama bagi mereka yang seharian bergerak aktif. Adidas Action 3 ini terdiri daripada beberapa jenis seperti intensive, control, sensitive dan lain-lain, namun demikian, Adidas Action 3 'Fresh' adalah salah satu pilihan yang sesuai untuk dipakai oleh semua, dengan hanya sekali semburan, rasa sejuk beserta bauan segar dan wangi akan kekal selama berjam-jam tanpa perlu disembur secara berulangkali. berbaloi bukan?

antara selebriti sukan popular yang juga memakai Adidas Action 3 adalah Peter Cech, yang merupakan penjaga gol pasukan kebangsaan Czech Republic yang turut beraksi di kelab terunggul Chelsea.


sungguh berbaloi untuk dicuba. jom , pakat pakai Adidas Action 3, pastinya bukan sekadar deodorant yang biasa.

entry ini adalah khas bersempena Project Alpha Season 2, Instant Cash Blogging. sekiranya bertuah dan terpilih, secara automatik akan mendapat RM20 untuk dimasukkan ke dalam akaun Nuffnang.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at http://projectalpha.com.my/auditions/

Comments

.::WaNiE::. said…
like !

eh silap ni bukan fesbuk kan hahha
wanie...
bukan nie entri ko td kew???
maksud aku tajuk nye...
hehehehe...
Anonymous said…
ceh! kelab terunggul chelsea konon
semalam seri dengan blackburn ler
muahaha
Solehah said…
semoga berjaya..nak cuba jugak la..
.::WaNiE::. said…
ceroi
jangan sibuk..aku tau ko orang kaya

setakat satu entry 20hengget apa la sgt

tapi kalau tetiap minggu 20hengget sesuatuuuu

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S