why do I love my loyal readers?

hari ini, ada sesuatu yang benar-benar mengguris hati saya. sampai saya menangis tersedu-sedan. sepanjang saya berblogging, tak pernah ada readers blog saya yang mengeji saya. malahan saya sekalipun tidak pernah diserang anonymous.

sebab itu saya begitu sayangkan my readers.

dan hari ini, orang luar yang entah siapa-siapa. telah menilai saya dengan begitu jelik hanya dengan membaca sebaris ayat gurauan daripada saya.

betapa sedihnya saya. Tuhan saja yang tahu.

kalau anda adalah readers saya yang sejati, silalah bagi kata-kata semangat kepada saya. dah sejam saya menangis tak henti-henti.


this is why, i need my loyal readers. Thanks for loving my words.

Comments

Encik Mimpi said…
readers yg baik2 dan sgt memahami kan?? sy pon rase mcm tu jgak kat blog sy..
dah²...
jgn nangis...
ko menulis ape ko rase...
bear kan siapa tak suka...
ko jadi diri ko...
bukan jadi diri org lain...
itu lebih baek kan..
ho ho ho...
*smile*
Ibu Ammar said…
# encik mimpi
betul sesangat. sedih bila ada org yg tak pernah kenal kita, tak baca pun blog kita, tetiba nak judge kita macam kita ni berdosa besar. sabar jelah aku.
Ibu Ammar said…
# meniti senja
thanks weh. seyes. mmg readers blog ni sekelumit pun takde yg wat aku sedih. tapi org lain yang entah siapa-siapa tetiba je nak down kan aku. perit beb.
Aku tak reti bagi kata-kata semangat.. Err.. Tapi aku sayang ko mcm ko sayang kat aku.. Heehee.. Sbb aku kan readers ko.. :)
Ibu Ammar said…
# Farhana
thanks tau. komen ko tetap sejenis kata-kata semangat. =)
Azrul Hisham said…
bawak bersabar k...jangan sedih2...

pedulikan orang lain nak kata apa pun, yang penting semangat nak berblog tu masih ada dan makin kuat setiap hari...

chaiyokk!!

senyum skit macam ni (^____________^)
Ibu Ammar said…
# Azrul Hisham
memang akan tetap berblog. thanks Azrul. tapi still lagi tak dapat senyum. adei.
myQza said…
sapa pulak yg mengata tu.

janji kita tahu ap ayg kita buat dan apa yg kita taip.

be cool sarah..
Ibu Ammar said…
# si tedi
saya pun tak nak kenal siapa dia si pengata tersebut. tapi cara dia mengata tu macam saya ni berdosa sesangat. tengah cool la ni tedi, kalau tak dah ngamuk dah. hehe
Syima Syaz said…
ish tak paham la diorg ni...
maybe sebab dia dengki sarah ramai follower? mungkin...
well, akak tgk sarah punye blog bkn nye truk pn..ok je. simple n ada skit ilmiah.paling ingat blog pasal issue guna nama ALLAH tu...

keep it up! anggap sume tuh lalat je k...sabar2
.::WaNiE::. said…
sarah,
ignore haters :) they are just jealous that's why

mari hug sarah sikit:-)

p/s: ceroi boleh tengok jek tak leh hug sarah jugak hahahah
Ibu Ammar said…
# Syima
orang tu bukan pembaca setia blog ni kak, sebab itu dia tak kenal siapa saya. cakap main taram je. thanks tau kak syima. sayang akak sesangat!
miszgarfien said…
sarah..biar kan je org camtu...jangan sedih2 lagi sbb org camtu..x best la camni...be cool sarah
hisham said…
salam...asal ni, u kena serang ke..??
u wat xtau je la, u abaikan..ramai kwn2 kt sini support u...ok...u jg diri...
Pena Crystal said…
salam..
Ola sis,jgn sedey2 yer.abaikan jew aninomes tu.Diorg tuh hanya tahu mmporakperandakan hidup org jew.Bukan berani pown nak tunjuk identity dri.pngecut.Ckp jew lebih.huh.

Sis sabar yer,keep on blogging okeh.:)
hanafijaafar said…
KALAU KAMU BERSEDIH, KAMU RUGI DAN MEREKA UNTUNG. LAGIPUN TAK LUAK PUN BLOG NI DENGAN PERLAKUAN MEREKA TU. AKU RASE MARAH DENGAN PENGEJI ITU, DAN TIDAK LUPA, RASA MARAH DENGAN KAMU JUGA SEBAB KAMU TAK PERLU RASA SEDIH DENGAN KATA-KATA MEREKA, INI TEMPAT KAMU, BUKAN TEMPAT MEREKA.
hasni said…
patutlah ko asik duk bilik je hari ni
kau nangis rupanya
sapa org tu??
bio jela dia
dia jeles sbb dia xda blog kot
ngeee
chayuk2 !

(kata2 semangat)
chokio_nia said…
lah..knape ne??ade org keji ko ke??dah..jgn nanges..kalo nanges kuar emas tape..
Captain said…
sabar jelah nursarah.. anggap jelah semua ni adat berblogging.. kata orang,, kalau takut dilambung ombak jgn berumah di tepian pantai.. pandang dari sudut positif.. gunakan kata-kata tersebut sebagai garis panduan dalam menghasilkan karya yang lebih baik,, lebih bagus.. kuatkan semangat.. akhir kata Belilah Barangan Buatan Malaysia (erkk,, ad kaitan ke?!) ;-)

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S