I will promise you....



I will promise u, I'll live with my eyes filled only with you

I will promise u, I'll live with my arms holding only you

When I wake up and untill the moment I go to sleep, I'll yearn only for you

I love you, dont forget this words. 'I love u forever'

In the summer days, I'll become your shadow

In the raining days, I'll become your umbrella

When u laugh, we will laugh together so that happiness doubles

When your tears flow, I will become, handkerchief and wipe them away

I will promise u, wherever I am, I'll remember only you.




bila aku 'bersajak' sikit dalam blog, you all mulalah nak kata aku ni jiwang. kan kalau aku tak berjiwang langsung, ada pula yang anggap aku ni tak ada perasaan. "minah ni tak pempuan langsung ah, tak best la nak buat awek". haa, kang market aku plak yang merudum. siapa yang rugi? aku jugak. HAHA! poyo betul penulis ni. jom belasah dia. =p

nama pun perempuan, walaupun nampak macam poyo dalam blog, jarang bersopan ayu, tapi still masih ber'jiwa' okey. jiwang secara kadang-kadang tak apa. kalau jiwang manja gedik 24 jam memang I tak suka. HAHAHA!








Comments

Hahahahaha.. Sara.. Aku jiwang menggedik 24 jam tak? Hehe.. ;p
ayien said…
aha..sekali sekala jiwang kan baik ;p
neo.. said…
very nice poems.:-)
Anonymous said…
hahahhahhahha




















































jom nyanyi lagu

























































































































la usurpadora~















































































ngahhahahahahha~









ttbe teringatt cter tuh
zhrhtoodem said…
ouh
perenggan last tuh suka!!
hahahaha
tak semestinye tak tunjuk ke-jiwa-an tuh kteorang tak berjiwa-jiwa.
aish.
Cik Akma said…
okay i love this! <3
poem eh???
hehehehe...
terbaek bait² nye...
hehehehe...
its normal la kalo menjwang.
Beruwang said…
jiwang itu mesti ada pada orang yang masih punya perasaan
Seimura said…
gambar tu yang tak tahan tu. ahahaha.
tapi kodok lebih suka..jika ko mencintaiku hahahaha
fara said…
ehem2...
utk SAYA kah?

*wink2*
Hafiz Yusof said…
standard la tu..

i suka pic tu
acap rahman said…
i pun tak rela!
haha
Mr. Asada said…
hoOo.. terfikir plak..

klu tulis ayat lawa2.. nti ada yg kata jiwang..

kang tulis cincai.. nti ada yg kata xde perasaan.. hurm..

ahh! hentam saja labu..

heee~ salam kenal..
Mr feckry said…
ala, jiwang tu dalam semua orang adela sebenarnya

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S