sedingin sekejam kimimaro.

salam sejahtera semua..

sejak semalam aku rasa tak sihat. batuk dan terus batuk. kadang-kadang sakit kepala. bila rasa tak sihat cam ni aku akan bertukar watak, nak cakap pun malas. nak makan pun malas. 

semalam blog ariff telah melancarkan contest. hadiah berupa wang tunai menanti para pemenang. contest ini macam agak mudah. hanya buat entry tentang blog kita sendiri atau blog kegemaran kita. dan nyatakan tentang keistimewaan blog kita or blog kegemaran kita tu. entry terpaling kreatif dan diminati ramai akan berpeluang besar untuk menang.

aku dah berjanji untuk join, so sekarang tengah cari idea, disebabkan blog kegemaran aku lebih dari satu, maka aku kenalah buat pilihan yang tepat. now aku konfius. aku nak pilih blog lelaki atau blog perempuan. atau pilih blog sendiri je. haha! korang ada suggestion?

errmm. kenapa aku promote contest ni kat you all?

haha, ini kerana aku terhutang budi dengan beliau yang telah 'mengajar' aku sedikit sebanyak tentang 'domain' sendiri. aku memang sangat berminat nak menukar dihatisara.blogspot.com kepada dihatisara.com.

ok, kepada sesiapa yang berminat nak join contest ariffshah.com, boleh klik sini.




kimimaro adalah satu2nya ninja bunyi yang aku minat. hensem, macho, seksi, dingin dan kejam. aku nak cari pakwe yang ada ciri-ciri ni. haha. ~sawan~





p/s: teringin nak minum float 'coke+ vanilla ice cream'. tapi batuk-batuk. apa buleh buat?

Comments

Hafiz Yusof said…
semoga berjumpa dgn pakwe mcm tu..hahhaa
Cik Akma said…
x sehat? mkn obat. :D
Unknown said…
saye juge x sehat ni
sobsobsob
Seimura said…
agagagaga memang sawan. hohoho
.::WaNiE::. said…
kata orang ice cream itu adalah ubat utk batuk

**kata orang, bukan kata den, kalau hang tak baik2 jgn salahkan saye hahahahah

** pilih blog sendiri lah !
Nadiene said…
perh!

best betul contest tue!

mmm, domain ea? sedap jek,, tapi mahal la,, uhu
myQza said…
nak yg cash je ek? ekekkeke

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S