Wednesday, March 10, 2010

betapa aku berharap, tidak mengenalimu sejak mulanya.




andainya aku diberi peluang,
supaya permintaan aku, kau tunaikan.
boleh tak, kalau aku taknak, kau melihat aku lagi.


berpura-pura tidak nampak, dan berpura-pura tidak pernah kenal.



andainya aku ada kuasa,
aku hanya mahu.
hapuskan memori yang kau ada.
supaya akan datang, kau tidak lagi dapat mengecam aku.


tidak lagi menoleh ke arahku, juga tidak mengendahkan aku.





betapa aku berharap, tidak mengenalimu sejak mulanya.






p/s: nukilan hodoh~dihatisara.com.

16 comments:

sI tEDI said...

andailah masa dapat di putar...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

andai..
hanya benda yg tak mungkin berlaku...
ermmm...

::FAIZ FARISH:: said...

Andainya aku jadik Pelakon Sinetron Tasbih Cinta... (apakah?)hehe

.::WaNiE::. said...

kenapa ni??

Frodo Baggins said...

hohohohoho ~

andainya ada lgi sirih cam hang tuah bg kat tun teja tuk lupakan beliau ... wa syorkan lu makan gak ..


hehehhehe ..


r u ok?


((tidak bisa masa berlalu diundur kembali ....))

embun d tengah malam said...

i juga pernah berpk mcm tu

mamai said...

pura-pura tak kenal boleh ker

chokio_nia said...

kenal dia itu stu pglmn..yg mematangkan mungkin..=)

deus X machina said...

adakah aku
erk888

TiKa LEh said...

boleh thn lah..hohoho..mcm kenal pmilik blog ni...mcm senior sek dlu..huuhuh

FarhanaDr said...

Takkan aku tak leh ingat kau langsung.. Walau sikit pun memori indah kita bersama, takkan mau luputkan jua? Ngee..

ini blog wirdah said...

jadikan semua itu sbg satu pengalaman. ada hikmah semua itu kan :)

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

putus cinta dgn bf ka. hehe

fiD said...

uyooooooo.. mcm da somthng nie

jane said...

apahal sarah kau semakin jiwang???
nak kawen gak ke??


muahhahaha























mmmmm ...
how i wish i can forget him too;(































sambil makan sirih mcik sebelah rumah



























































































sarah....
jika dia bukan milik kita...dia ada tggu kita d syurga
sabarlah~



























walaupun .................
la tahzan ... innallah ha maa'naa

;)

Best Of Me 321 said...

jiwangnye sarah ni! :D