something happen in my heart.

lama gila I tenung my PC. tapi satu apa pun tak tertaip. kalaulah PC ni boleh sound,  "kau apasal tenung aku lama sangat, tau la aku ni handsome?!". pergh, seram gila kalau PC aku boleh sound macam tu. boleh terus pengsan!

ok. penulis dah pengsan!

sejak semalam, aku asyik pasang OST boys over flowers. tajuk dia something happen in my heart. dah beratus kali dengar lagu ni. tapi tetap jugak nak ulang-ulang dengar walaupun dia nyanyi dalam bahasa korea. kalaulah pencipta lagu ni tau aku begitu obses dengan lagu ni, mesti dia menangis terharu. then terus bagi peluang aku date dengan group SS501. tak pun CN Blue. HAHA. ~ berangan lebih ~.

you all percaya tak kalau aku cakap aku boleh mengalirkan airmata dengan hanya mendengar lagu korea. padahal bukannya aku faham pun dia nyanyi apa.  pejam mata sambil dengar lagu, tiba-tiba. pipi rasa hangat. ok. kantoi. penulis memang menangis sejak semalam. jiwang gila. jijik ah.!

merajuk?

haha. ini sangat kelakar. baca komen you all dekat entry sebelum ini buat I gelak je. siap ada yang cakap I love U, jangan pergi. apakah?!

ada jugak yang kata tak moh kawan kalau aku off ruangan komen. HAHA!

kena ugut sket terus gelabah. HAHAHA!

tapi aku memang dah buang widget shoutmix and widget followers. rasa benda tu menyemak dalam blog. tapi itu tak bermakna aku tak appreciate those yang follow blog ni. terima kasih kerana mem'follow'. nanti kalau aku dah kaya aku blanje you all  makan ice cream baskin robbin sorang satu. (sila doakan aku cepat2 kaya).

~ penulis masih batuk-batuk. rasa macam sudah tua dari usia ~


ok, I tak off ruangan komen. so. apa lagi.....tak reti-reti bahasa plak dia...=p



Comments

xreti2 bahasa...
komen la...
hehehehe...
eh...
aku juga 2nd...
hehehehe...
hahahaha...
teruskan penulisan ko...
joegrimjow said…
boleh komen
hehe
Hahahahaha.. Aku pon same.. Walau aku tak paham tapi aku tetap akan nages jugak.. Terapi berkesan betul untuk diri aku.. Kah kah kah.. ;p

Okey2.. Aku dah komen.. And i lap u jugak laa.. Hehehe..
Azrul Hisham said…
nak tanya leh?

camne wat coding yang bergaris tu kat ayat 'ok. penulis dah pengsan!'?
deus X machina said…
semoga ko cepat kaya
aku nak pau 8 baskin robbin
erk888

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S