pasar malam semalam.



proses nak sembuh telah memalaskan diri. nak bangun daripada tidur pun rasa berat je. ok. penulis dah sembuh. yahoo! eh. tak. sebenarnya belum sembuh sangat. masih batuk-batuk. bila batuk macam ni nak keluar rumah pun rasa malas,  tapi semalam keluar jugak dari rumah, pergi kedai runcit beli mentol lampu bilik air yang terbakar. (itu pun nak cerita. buang masa betul layan blog ni. blah ah).

ok. semalam kan, ada pasar malam. nak tau tak apa yang penulis beli?..






ok, inilah dia. yong tau fu yang berharga RM 7.00. pada aku, harganya mahal. tapi nasib baik ianya sedap. so. mahal-mahal pun, dah beli. bila dah beli, kita makan jelah seyap-senyap. bismillahirahmanirrahim. kuah dia sangat sedap. mables!





my housemate pulak beli murtabak ayam. cuma RM 2.50. memang berpatutan. kalau bukan kat KL mungkin boleh dapat dengan harga dua ringgit je. tapi kat KL ni benda apa la yang boleh dapat murah? kuih sebiji pun 40 sen. keledek goreng seringgit pun cuma dapat 3 hiris. baiklah. kalau nak murah pergi goreng sendiri. (tau dah jawapan you all).

update hari ini tapi cerita pasal semalam. sungguh kasihan, rupanya penulis tak ada idea nak update blog. jom gelakkan dia. HAHAHA!


setakat ini saja entry kali ini, berjumpa lagi di hari esok pada waktu yang sama. ( tak janji waktu nya akan sama ke tak, kalau aku update tu makna nya adalah tu).

Comments

deus X machina said…
owh pasar malam~~~~~
dekat2 umah aku pon ade bukak kedai yong taufu...
baru je bukak...
sedap gak...

tapi aku on diet...
huhuhuhu...
seksa woooo...
Unknown said…
terliur aku tgk pic2 2...isk2
min said…
wah sedapnya sarah
terus terasa lapar
hehee
Syima Syaz said…
alamak...teringin yong tau fo..tapi tak suka campurkan kuah sbb nanti kembang..selalu kat rumah asingkan...
sharamli said…
kamo0 buat sy lapar tengah2 malam ni
its been a while gak since aku mkn yong tau fu..
pasar malam here i come..
Amir said…
bestnya sarah yong tau fu tu... my feveret!!!

btw, aku owner blog oh malaysia.
Si Panda said…
sedap ker yong tau fu? tak pernah makan lagi.. hahaha
.::WaNiE::. said…
mahal mahal murtabak tu..xmo beli yang harga 2.50 nak yg 2ringgit jugak ..:D
chokio_nia said…
adoi..sumpah terliur aku tgk ne..haiya..meleleh..
Hafiz Yusof said…
i suka murtabak..tingat bulan posa

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S