cara orang tak pernah pergi sekolah ber'ym'.



sudahla datang tak bagi salam. hei. golongan taktau adab macam ni memang buang masa kalau dilayan.


aku kan. memang terpaling marah kalau ada orang ym aku, (not in my messengger list, memang aku banyak delete user ID yang tak aktif), then bila aku tanya siapa dia, dia jawab dia tu orang. aku taulah kau tu orang. takkan monyet pulak.!

bila aku kata "takkan monyet pulak" means aku memang tau kau tu orang. aku pasti hanya orang saja yang boleh mengadap PC.

lepas tu kau tiba-tiba kata aku ni bodoh. dan tak sekolah.What The Fun?!



aishh! memang aku spam saja spesis begini. abis cerita!


aku kan, memang terpaling tak suka. pantang besar. kalau ym dengan spesis macam ni. spesis taknak bagitau kau tu siapa. macam aku banyak masa sangat nak layan orang semacam ini.



Comments

FiSaU said…
kadang2 xleyh tegas sangat, mungkin die hanya ingin bergurau senda.. dan mungkin die ingat kamu masih mengenali dirinya... adat lah tuu kalo tnye orang jawab MANUSIA lah..
Cik Bayu said…
tu la..
femes sgt!
miszgarfien said…
ignore je klo dh mcm tu..kita dh tny leklok, leh lak nak loyar buruk...
ignore je..
saja nak kacau2 kot..~
~udalolli~ said…
die skola. tp xabes kot. xpon die skolah kat sarkis hahah
siap bodoh tue...
ye la..
die kan pandai..
itu tak der bahasa...
hahahaha...
kimisai said…
rileks la jngn emo..ader org nk usha tu...hahah jodoh2
¶A.K.I¶ said…
marah btl sarah ni....
fara said…
aku jarang ym...
mls layan org camni lah.
Ibu Ammar said…
Fisau
die dah kata aku ni bodoh dan tak sekolah ko suruh aku supaya tak tegas?

enulwanie
famesla sangat aku nih.

ein
dahla loyar buruk. dikatanya I bodoh, siapa tak marah kan

puteri katak
ignore, then buat entry ini sebagai pengajaran. supaya orang se'spesis' akan paham

fakta dan auta
haha. agaknya lah tu

meniti senja
haha, tulah, die pandai sangat agaknya

kimisai
ushar ape kemenda kalau siap cakap bodoh bagai. ushar taik kucing.
Cik Akma said…
terpaling tak suke eh? ehhe. agak laa. kalo tnye dijawabnye main2. mmg la geram huhu~
Hmmmmm.. Ptut ko yg marah, alih2 dia pon marah jugak.. Haha..
myQza said…
:)

dah lama tak berYM
Bro Framestone said…
xtry detect guna email die ke... kot2 leh jumpe kat mne2 profile die

BroFramestone Blog
wawa chan said…
owg cmtu xyh layan kan.
bia je die.mcm gile pn ade.hmmm
aku rasa dia bukan monyet tapi siamang kot hahahaha
MieZa said…
sabar-sabar..
haha...
im sure he'll be on ur ignore list now..
Hafiz Yusof said…
takyah main ym..main chat kat fb..lebih selamat
lel said…
dah xde keje ke hape monyet tu
sharamli said…
selalunya 0rg yg berYM ni byk masa..
hu3
magsob said…
skolah YM kat mane??haha
Seimura said…
peh!! aku turut marah dengan spesis begini! dush!!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S