Sunday, March 28, 2010

sedikit description about dot.dot.

apa ntah terjadi. tetiba apa yang ditaip tidak tersave. jadi entry ini menjadi pendek tiba-tiba. senget tol!

baca sajalah ya...=)


kronologi jatuh hati:-

mula nampak dia masa kejadian tayar meletup tempoh hari. masa ini nampak dia tapi tak tersuka pun. langsung tak. sebab dia nampak macam samseng, rambut kaler sikit.

malam kejadian, terselisih dengan dia, masa tu dia baru lepas mandi. then rambut kaler tu tak nampak dah.

malam yang sama, dia keluar dengan dressing baju melayu lengkap. masa inilah. macam ada renjatan elektrik. phew!

hari ini. walaupun nampak dia smoking. tetap suka jugak tengok.




p/s:

-entry ini macam poyo, nak muntah ke apa dipersilakan.
-walaupun poyo, ia adalah catatan supaya aku boleh gelak bila baca balik di masa akan datang.

10 comments:

aisHa 'S' said...

Da bersembang blum..?
da dpt no fon bLum..?
ke bru gile2 bYg je ni.?

aisHa 'S' said...
This comment has been removed by the author.
nursarah said...

aisha 'S'

sembang plus senyum2 je. nama dia pun aku tak tau, apatah lg no tepon dia. tapi tak kisah pun. dia ada je kat kl ni. bestfren my cousin, takkan lari gunung dikejar.

embun d tengah malam said...

tak poyo la..ok la tu..ni kan diari u

aisHa 'S' said...

woo..okay la...
ade connection la nnti..
ingtkn lepas ni da xjmpe..
so leh la usha slow2..
haha

deus X machina said...

dah 7 kali aku muntah
baru aku leh taip komen ni
erk888

FarhanaDr said...

Hohohoho.. Kalau gitu.. Abang2 boleh pass kat aku laa ek? Shin Woo.. Tae Kyung.. Jeremy.. Ek ek? ;p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bukan senang nak tgk ko update pendek nie...
hehehehe..

mamai said...

bila hati dah kata suka maka semuanya indah belaka

.::WaNiE::. said...

nak muntah??

tidakk

entry ini amat comelll