dah macam juri kisah seram Geng Blogger.

salam semua..


tubuh aku macam tak berapa ok sangat rite now. kejap rasa sejuk sampai pakai sweater dalam rumah, kemudian rasa panas berpeluh-peluh sampai rasa tak cukup kipas angin.

sejak semalam, aku lebih banyak menghabiskan masa membaca entry-entry seram di Geng Blogger. nampaknya aku ni dah macam juri pula. hahaha!

baru kejap tadi, aku baca kisah seram yang luar biasa. bagi aku ianya memang luarbiasa sebab ceritanya berlainan dengan entry-entry yang lain. bukan cerita pasal seram yang berkisarkan makhluk halus atau hantu, tetapi ianya lebih seram kerana melibatkan pembunuh.

aku yang hanya baca pun jadi seram gila. kalau aku jadi juri memang aku bagi menang kat cerita ni. tapi disebabkan aku pun adalah contestant, maka aku undi aku dan cerita ni sebagai pemenang. HAHAHA!

kalau you all nak baca cerita seram berkenaan boleh lah KLIK SINI.


dah lepas baca, sila tinggalkan komen kat sini ok. nak tau gak apa pendapat you all tentang cerita tu. hehehe



Comments

bilis gila kuasa...
huuhuhuh

sara,, jaga kesihatan.. cuaca skung ni tak menentu...

mendebarkan... moon sensorang ni... uhhuhu takuttt
manusia lebih menyeramkan...

ko jaga kesihatan tau...
ザ-sylver- S said…
hola~
thanx, sbb sudi bace...
Makcik sara.. Hehe.. Take care babe.. Makan ler ubat.. Dok jadi jari pulak dia.. Isk3.. ;p
Anonymous said…
komen i untuk entry tu :

"terbukti...diam itu lebih baik"

*ahaks*
Nadiene said…
takutttttttttttttt ow

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S