kenapa mudah jatuh hati.

kenapa... siapa ada jawapannya?


aku nampak hero korea.... versi malay. dan terjatuh hati.....................


sejak dua hari ini, nampak dia macam angel. pheww!



aku akan pulang petang ini...


hero korea juga pulang ke kuala lumpur..



mungkinkah berjumpa lagi?



hoh!

now, pukul 12.50 tgh hari. pengantin bersanding jam 2.30 petang.


tapi macam dah tak tertarik tengok pengantin.


apakah?!



 
p/s: aku akan jawab tag dan terima award di kuala lumpur nanti, sabar ya kepada pemberi tag dan award tue...

Comments

Kah kah kah.. Mcm angel tu aku tak tahan tu.. Ko ni memang giler betul kat cite tu ya.. Oh ye.. Psal mesej aku anto kat pesbook tu, tak perlu dah kot.. Aku dh dpat dah cite tu.. Heehee.. Dan aku dah selamat jatuh cinta ngan shin woo oppa.. Hahahaha.. ;p
.::WaNiE::. said…
hero korea versi melayu mmg agak sukar di cari

sile amik gambar secara curi2 hahahah

boleh la kongsi ngan kamiii
sharamli said…
hebat bet0l penangan..
Unknown said…
kuar dah gatai dia. wa suka ;)
beautiful_rose said…
sudah mula jatuh hati............
Cik Akma said…
jun pyo jun pyo. ahhaha~
Hafiz Yusof said…
takyah tertarik dgn pengantin..tertarik dengan makanan yang pengantin bagi lagi best..hehehe
lel said…
yela
aku pn mcm dh terjatuh hati
sekali pandang ja hati terpaut
haihh kenapa ek?
aisHa 'S' said…
haha..biasa la..
fitrah la kalo tertarik..
tam bah kalo da mcm korea tu...
tertarik menarik ko mmg de bomb la jwb nyer...
aisHa 'S' said…
This comment has been removed by the author.
aisHa 'S' said…
This comment has been removed by the author.
hero korea memang untuk ko sowang je...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S