Monday, March 1, 2010

berangan.


bila sebut pasal berangan, pastinya terbayang yang indah-indah.
.
.
.
.


bestnya kalau dapat pergi tempat cantik macam ni. bangunan itu ciptaan manusia, awan yang keunguan itu ciptaan Allah yang Maha Esa. cantiknya. Subhanallah!






taktau kenapa tangan gatal nak letak gambar ni. haha~ berangan kah? dush! dush!

.
.
.
.
.




banyak benda nak kena fikirkan dan setelkan, penatnya~.  kalau dapat pergi picnic jalan-jalan kat pantai kan best. huhuhuhu!



bilalah nak ada masa dan duit 'terluang'..hurmm.




12 comments:

.::WaNiE::. said...

Masa terluang, duit terlebih, boipren terhensemm

alahai indahnye berangan hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang...
tyme letih & tension nie la terbayang nak cuti tenang kan jiwa & badan...
hehehehe...
aku juga...

deus X machina said...

aku teringin nak ke old trafford
yehaaaaaa

fiD said...

xpe.. skelai skale kena pegi jugok kan,,,

kena manjekan diri jugok!

iman said...

heh,hobi yg same..haha

embun d tengah malam said...

i like boy over flower

FarhanaDr said...

Waaaa.. Aku suke arr kalau berangan mcm dlam gambar2 di atas.. Ahaks.. ;p

syafawani said...

haishhh..bila la dapat wat benda yg sama kan..teringin ohh..:p

zool said...

hm,, kadang2 terlalu byk berangan..
satu mende pun tak tecapai.. :(

Frodo Baggins said...

angan2 ... mungkin jadik kenyataan!


jom menabung! keh3x



>>__<<

Ah Fatt said...

ko nak aku berlakon mcm situasi dua tak?

seimura said...

duit oh duit..