kenapa seorang blogger perlukan kamera?


sejak ada blog, aku semakin minat dalam dunia fotografi. kalau pergi mana-mana tetapi tidak dapat merakam gambar, rasa macam satu kecacatan.

.
.
.
.
.





blog ini ibarat rakaman perjalanan kehidupan. kerana itulah, banyak gambar dari kameraku terpapar di sini. bukan hanya untuk tatapan kamu si pembaca, tetapi sebagai kenangan yang akan aku selongkar semula pada masa akan datang.


~ tiba-tiba penulis pening kepala, terpaksa stop......~





p/s: you all suka aku post entry yang panjang berjela or yang simple je?..sila jawab. plez.plez

Comments

fik-autoz said…
tajuk ntry yg menarik..hehe

sy ske ntry yg simple..x terlalu pndek tak terlalu pnjang...heh3

sekian.
Ariff Shah said…
suka simple2..
kalau panjang2 sekali sekala boleh :P
@fitridzulkifli said…
serious, sy memang la suka bwk kamera, xpon gne phone. jaja






http://fitridzulkifli.blogspot.com
Solehah said…
simple dan bergambar..hehe..nmpk sgt malas nak baca..
zulaikhaablah said…
suka yg simple... kalo nk wat pnjg skit, wat bullet ke, pernggan ke..
memang kna ade kamera...=p
aNoZ said…
haha.. alaa. pakai kaera phone dah la kan? hehe
Unknown said…
simple! banyak gamba selang selikan dengan cerita. orait lah tu!
Aku tak suke bergambor.. Sbb aku rase aku tak fotogenik.. Adehhhh.. Failed saye bab2 ni.. Hik hik..
sharamli said…
0n 0k..tp kal0 nk yg panjang2 tu kal0 best 0k la...
sebab pic tue buat lagi menarik....
nak bace...
kalau bace je...
penat mate...

pasal entri...
itu hak kamu...
panjang mesti ade byk nak stori...
pendek sket la...
hehehehe...
permataputih said…
smpai ci 2 jew...
cte kit nk pkai kmera pe..
nk psing cmne...
emm..membebel lak kn..haha
Cipina said…
tabiat buruk saya ialah waktu bawak kamera selalu rasa tak nak amek gambar tapi waktu rasa nak amek gambar, time tu la tak bawak kamera T______T
solution, guna hp canggih yang ada kamera canggih :P
hanafijaafar said…
INI KOMEN SERIUS.

aku dapati 300 hingga 500 patah perkataan adalah yang terbaik. sebab: tak panjang berjela sampai hilang minat nak bace pastu trus skrol sampai bawah dan bace ayat last skali dan tutup tab google krom ini.

INI KOMEN SERIUS.
amie said…
penulis blog perlukan camre..
perlu la..
kan blog lg menarek ngan gambar..
tp dakni nye pic banyak yg google aja..
cane?
hauhauhauha
Azym Azizi said…
Anda menguatkan lagi keinginan sy utk mendapatkan kamera! =D
Azym Azizi said…
Anda menguatkan lagi keinginan sy utk mendapatkan kamera! =D
Syima Syaz said…
yess...camera itu mesti!
tambah lagi sebab hp saya punye camera cume 1.3 megapixel T__T
Shahrul Tanaka said…
gua anak nelayan..mana mampu beli kamera...

wuwuwuwuwuwu~ :(
gambar itu penting juga..
tapi isi lagi penting

wah,,, macam mana tu
deus X machina said…
aku antara segelintir blogger yang tiada kamera
erk888
wirdah said…
sy pon same..sejak berblogging ni, dah makin minat dgn fotografi..aim skang nak beli dslr..tapi lmbat lg la kot..duit pun takde.huhu..
ini blog wirdah said…
dlm dunia blog, picture itu sebagai penyeri entri..hihih :)
kenapa pompuan suka bawa kamera masuk bilik air, lepas tu tangkap gambar sendiri..aku kompius ni
z.a.r.a said…
aku mls nk tgkp gambar so slalunye mmg xbwk kamera hehe.

less is more, disebabkn tu aku lg suke entry yg simple. Tp kdg2 baca entry yg pnjg pun best :)
.::WaNiE::. said…
suka bila ada benda utk dibaca dan ada benda utk ditengok..pakej gitu !

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S