kisah seram Izni. bukan aku je yang terkena..

salam sejahtera semua.

aku sengaja post entry ini, untuk mereka yang ragu-ragu.


semalam kan, tetiba kawan sekolah aku ym. dia kata dia baca blog aku. fine, then aku tanya entry mana yang dia baca. dia kata entry 'seram Izni'.

you all masih ingat lagi watak Izni dalam toilet untuk entry contest GB?~klik sini

haa, memang watak dalam tu aku tak ubah pun nama dia. kot la ada kawan sekolah aku yang baca boleh gak mereka tau kisah seram yang aku alami di sekolah tersebut.

haa, then, selepas 3 hari aku post entry tu, aku pun terkejut dan tak sangka. rupanya bukan aku je yang nampak 'Izni'. ada jugak orang lain yang nampak. phheeww!

jom tengok bukti.

sila klik pada gambar untuk 'tumbesaran' optimum.














kami berdua terus chat dengan 'excited' secara tiba-tiba. mau tak excited. bila kami sama-sama nampak 'Izni palsu' dalam toilet yang sama. haishh!

memang betul la agaknya apa yang Asma bagitau aku. dan kini aku lebih percaya. ~huhu~


unbelievable? believe it!

Comments

Dee syggs said…
wahhh , sangad menyeram kan , eh ehh , kisah seram izni neh i ta bace la kt entry u . nnti i mao bace . sbnr nye ape yg terjadi ? izni neh sape ? yg palsu tuh i phm la , huhu :D
ala...itu mungkin hantu raya dia kot..biasalah hahahaha
.::WaNiE::. said…
isk isk isskkkk

mintak tolong la jauhkan dari jumpe benda2 mcm niiiii
Queen said…
meremang bulu roma....
¶A.K.I¶ said…
uyoh!! nsb ak asrama dl2 xde kisah seram ap2~ huuuiii
ezanykun said…
isk.. izni tu ade saka kot.. serammm..
Seimura said…
wow! mungkinkah itu qarin izni?
Syima Syaz said…
eh entry lkita semalam mcm ter sama

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S