traffic blog minggu ini. (graf semakin cun).



traffic yang cun. untuk minggu ini.



serius. sebenarnya bukan nak cakap pasal traffic blog. itu cuma 'lauk' entry saja. ok tak traffic minggu ini? update cap ayam secara 12 jam sekali pun boleh mencecah lebih kurang 200 unique visitors. wah. ada peningkatan. clap.clap! errkk.! yang sebenarnya. niat di hati nak update pasal lain. tapi semuanya jadi draft. sebab idea tak berkembang. dia duduk kat perenggan pertama saja tak nak berganjak.

eiii, kepala otak macam tak nak bagi kerjasama. betul sangat meradang dengan kejadian macam ini. mengarang entry contest joegrimjow pun tak berjaya juga. ok. aku kalah tapi aku belum mengalah. aku nak cakap yang aku kalah dengan kepala otak aku yang 'PMS'. ok. taktau. taktau kalau kepala otak pun ada gejala PMS. dia macam tak nak keluar idea yang excellent.

oleh yang demikian, now aku nak pergi meninggalkan rumah secara sementara. walaupun ini bukan kehendak aku untuk keluar ke mana-mana. baiklah. ini memang tiba-tiba. demi mengembangkan idea. mesti keluar meninggalkan rumah. kalau tak keluar, takut-takut laptop ni pula jadi mangsa dera.

nak keluar ni, kononnya macam nak celebrate bezday adik. lagipun kami memang belum makan. percaya tak. now dah masuk waktu asar. kami belum makan. tapi pagi tadi ada bersarapan nasi goreng kampung 'bersamamu'. itupun makan jam 10 pagi. bukan diet. sumpah bukan.

menurut nuffnang, rahsia traffic cun minggu ini adalah kerana banyak backlink dari blogger famous. macam Joegrimjow dan Kapten Luffy. dan blogger-blogger lain juga, macam Azuan, ~0~ dan Pejazul. terima kasih kepada jejaka-jejaka handsome sekalian. sayang kamu semua.

-sorry aku tak sempat nak letak link-



p/s: contest joegrimjow bikin hari ku tidak tenang. aduhaiiiii. aku akan pastikan aku join. sila nantikan penyertaanku.

Comments

fuhhhhh! cayalah sara. kitenye graf turun naik. cm rollercoster. :(
Melz said…
congrats! teruskan ye sarah ;]
Azrul Hisham said…
wahh..bagus2...hehe
wuwuwu..chaiyok2.. semangat..
Hernee Nazir said…
perghhh cayalah..keep it up!
.::WaNiE::. said…
kamu beruntungg

wani kalau tak blogwalking mmg jatuh menjunam junam ler
eNaSaN said…
wah besh nyer...



salam singgah
Fiza Rahman said…
Congrats, banyak tu.
woww. tuh unique utk sebln aku. wakakakak.
Hohoho.. Joe memang penyumbang terbanyak.. Anyway, chaiyok cik muda..
sheila said…
bestnnye..ntah bila la nak dapat unique banyak tu..huhu apa tips??
Anonymous said…
saraf ...cmne nk letak mende alah graf tu kat blog??
aku tak reti...
ILA HonEyBuNNy said…
wahhh..tahniah yunk....;-)
Solehah said…
wah..wah..clap clap jugak..tahniah2..
contest???
lame nye xjoin...
hehehehe...
myQza said…
Alhamdulillah,

ada peningkatand ari sehari ke sehari. kekalkan dan cuba secara perlahan tingkat lagi! :)

clap! clap!
xreti nak cek draf tu...hehe
Faizul said…
wei. aku blogger pemes jugak.
7hari unique visitor pun pemes gak hape..
huhuuuu.
Anonymous said…
eh aku ada menyumbang ke? rasanya sikittttttttt jer kot
aisHa 'S' said…
wah..ramainya pengunjung....
dah cuti sem yer.?

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S