gambar Gatsby Street Fair.


baiklah, memang tahu dah, semua orang pun dah bosan dengan cerita Gatsby. tak apa. kita tak nak cakap banyak-banyak. just nak letak gambar yang ada muka aku. dan kemudian sesiapa yang rasa ada ternampak muka aku kat sana tapi tak cam ke apa aku tak kisah. dan bagi yang kata aku pendiam, err, aku memang tak kecoh-kecoh. padahal mula-mula datang tak jumpa sesiapa sampai berniat nak balik je lepas daftar. nasib baik jumpa kapten. kalau tak memang lama dah aku blah. oleh sebab kapten kenal ramai blogger, aku boleh lah kenal-kenal dengan diorang. cumanya aku rasa macam rugi pulak tak snap gambar si ~0~ dan pejazul. ekekeke.






IntanNurul, HudaLuna, CikCumey, aku dan Azuan.



gambar ni aku cilok dari FB cik cumey. ini saja gambar yang aku boleh kongsi dengan you all. aku tak sempat weh nak upload gambar-gambar. anyway. best dapat kenal dengan HudaLuna dan Cik Cumey. diorang memang friendly habis. next time ada waktu kita jumpa lagi okeyh. =)


entry habis. update cepat sebab aku kebizian.


Comments

Hafiz Yusof said…
pas ni lau ader teringin nak join..hehehhe
Unknown said…
fuhhhhh....seb baik ko xsnap gambar aku...hahahah
Kumbang dikelilingi bunga.. Huhu.. ;p
.::WaNiE::. said…
sara,
wani baca kat blog org lain

sara xbanyak cakap ekk

pemalu ehhh

ihihihihi
SweetyMui2 said…
baik punya cilok ekk..hehehe
btw,ruginya xdpt g event tu..huhuhu
MOFASAD said…
isshhh


jeles la


xdapat g.

haha
Bro Framestone said…
ala cam majuk je...

sorry bro xtegur hari itu event tercuri2 usha si sarah yang comey nie..

usha lebih takut dicubit je he..23x

BroFramestone Blog
Wanie-san said…
nasib ko masih normal..
aku kalau jumpe CC sure jadi mereng..haha
abigemok said…
best aa korang dpt join, aku nak jg tp tk dpt nak join. aku kat sabah. huhu
Unknown said…
Sarah Tak hajak l0lly.

camane exam ?
IntanBerlian said…
huhu.bestnye sarah pon pergi.
Anonymous said…
len kali bleh bergambar bersama kan.hehe
Unknown said…
aku x frenly ek?
kahkahkah.
haish makan dalam sungguh.
len kali kte beramah mesra lg yep =P
rupanye cik tuan empunye blog ni kecik comel je..hehehe..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S