Thursday, April 29, 2010

di sini aku menulis, dan kamu membacanya.

hari ini selepas post entry 'aku tercabar'. aku terus tidak online. kerana laptop dalam fasa dibaikpulih. sekarang baru online untuk baca komen. hanya jalan ke dua blog. blog dokter farhana n si kodok. terima kasih ya kodok atas review kamu. dikatanya aku blogger cerdik. mekasih. kembang bijik mata membacanya. baiklah. untuk pengetahuan rakan-rakan, segala gambar aku di Facebook telah di delete. tag gambar juga sudah di remove serta-merta. maaf ya kawan-kawan. now aku memang tak mahu ada gambar sendiri dalam Facebook. jangan tanya kenapa. siapa komplen nanti aku delete terus akaun Facebook aku tu kang.

malam ni malam jumaat, tapi aku tak buat pun jelajah blog. sebenarnya kali ini dah kali ketiga malam jumaat aku tak buat entry jelajah blog. maaf ya. aku busy. komitmen untuk jelajah terganggu buat sementara waktu. harap faham.hurm. terima kasih atas komen kalian pada entry sebelum ini. terutama komen dari Frodo Baggins. setiap komen anda pembaca sangat 'warm' di hati aku yang beku ni. terharu hingga bergenang airmata.

ada yang komen pada entry Tips Tingkatkan Trafik melalui Penulisan. bertanya pada awal aku berblog macam mana aku tarik visitors. kalau lah anda yang bertanya itu rajin membelek entry aku di awal berblog. anda sendiri boleh lihat selama 3,4 bulan pertama berblog aku memang tidak menerima walau satu komen pun dalam setiap entry. kerana pada mulanya aku buat blog memang sekadar untuk menggembirakan hati aku. serius aku pun tak ada teknik khas untuk tarik visitors ke apa. aku memang menulis sahaja. dan hari ini walaupun tidak menjejaki mana-mana blog, aku tetap menerima lebih 120 unique visitors untuk entry pagi tadi. terima kasih kepada anda semua. para pembaca setia.

aku memang jarang jalan blog orang. kalau ada yang pertama kali komen n mintak dikunjungi semula. buat masa sekarang memang aku tak sempat. please jangan kecil hati. dan jangan sesekali cop aku ini sombong. sebenarnya ramai sangat pengkomen tegar blog ini yang aku tak lawat balik blog diorang. 10 kali pembaca tu datang komen blog aku, aku nak balas sekali pun susah. apatah lagi kalau yang datang sekadar letak mesej 'singgah' dekat chatbox. memang sukar sekali aku nak balas kunjungan. maka sebab itulah aku buang chatbox. serius. sekarang ni aku tak letakkan komitmen untuk melawat blog orang lain. bila-bila aku kelapangan dan mood sangat baik aku akan jalan ke blog you all.

dan sebenarnya entry ini macam berbentuk laporan penjelasan sahaja.


Sekian.

p/s: terima kasih kerana terus setia membaca penulisanku di sini.





12 comments:

embun d tengah malam said...
This comment has been removed by the author.
embun d tengah malam said...

is ok..buat sahaja aper yg terbaik utk u..dun worry,,,

azuan said...

aku pun jrg mengomen d blog ini hehe

FarhanaDr said...

Komen ke tak.. Kau tetap di hatiku babe.. Weeeeeeee.. :)

nabil_potter said...

first time sini..
;p

bh said...

just have your time=)

Kapten said...

hehe. seperti komen2 aku kpd entri mcm entri ini... real life lbh ptg dr blog life. priority tu kena betul. jangan sampai main blog gagal exam... assignment tak siap etc

ko buat ler keja ko bg habis then kembali



... Kantoi Aku Meminati Seseorang (II) ...

~ Ann ~ said...

aku akan terus setia membaca.. ecececeh.. sarah my love.. pewittt! aku datangggg.. haha :))

jedi said...

aku akan terus membaca....hehehhe

.::WaNiE::. said...

saya masih menyokong anda

dengan harapan

anda singgah blog saya

wahahahahhaha

ok tak kelakar langsung kan?

saya setia menyokong anda sarah kerana anda comel

joegrimjow said...

dah macam pemberita... huhu

best kita citekan pasal blog nikan
blog diri sendiri
;)

keep blogging

CikMelur said...

baru pestaim datang sini,

tau-tau je dah nak private..
aisey.. ta sempat nak baca entri sebelum2 ni.. T.T