senarai bloggers yang aku jumpa di Gatsby Street Fair.

senarai blogger yang aku jumpa di Gatsby Street Fair. Times Square.

-kapten luffy
-~0~
-Azuan Budak Memandai
-yobsumo
-sekut tawar
-encikdude
-eyriqazz
-melromeo
-bro framestone
-shahril
-darkbatman
-azrul hisham
-Jard
-QIha
-Ery Farieha
-otak ketat
-cik cumey



gila tak larat nak update panjang. nak upload gambar pun tak larat. anyway. best dapat kenal ngan you all semua. haha, thanks to kapten sebab 'payung' lunch kami berlima. haha. lain kali jumpa lagi boleh belanja lagi. lalalala.

sebenarnya ramai sangat blogger yang aku tak 'cam'. kalau ada yang tertinggal nama dia tu aku mintak maaf. maybe tak terjumpa url blog anda. hehehehe.




tak menang lucky draw. dapat deodorant pun kira ok la. muahaha!



p/s: real update bersama gambar-gambar, hari Isnin kot. tengoklah nanti, bila dapat semua gambar dari kamera kawan-kawan.

Comments

beautiful_rose said…
wow! best gilak korg ehh...
have a nice day =)
Azrul Hisham said…
tadi rasa macam nampak sarah tadi kat event...tapi tak sure betul ke tak...kang tersalah tegur malu lak saya nanti...muehehe (^_^)
Unknown said…
sarah, alamakk.nampak org ke?
ade tego2 x?
Unknown said…
wahahaha
kapten belanja
br tadi gosip2 ngn otak ketat; kalo kapten blanje mesti sonok.hak3~
Azym Azizi said…
Huhu..tak merasa nak pegi sana.. :(
ismishahril said…
haha. igt kan kapten main2. tgk dia betul belanja. hahaha

ehhhh aku sayang ah terlupa nk redeem yg gatsby utk pores tu. minyak rambut je manjang. haiyaa
Zida said…
saya pon pegi jugak. rugi kan senanye kalau tak kenal, tak tego :)
green said…
kapten payung??bez arrhh
sani tensai said…
together-gether...ekeke
Azuan said…
bagus link nie~ ramai kot aku tak kenal tadi haha
Aidi-Safuan said…
huhu...xbanyak barang untuk girl time nak claim coupon tuh. terpaksa la amek deodorant jer kan? :p
lel said…
ahh kenapa xjumpak ni?
ke aku tak bertegur sapa kot
sebab bizi men gem
huhu
Anonymous said…
nasib baik ko kenalkan aku dengan azuan. kalau x kesunyian gak dia tu

haha
widda_me said…
saya pun pergi...
tapi huhuhuhu..saya tak kenal awak...
tapi takpe.....

selamat berkenalan
Qiha Aziz said…
nasib baik jumpa ko. takdelah terkial2 aku. haha. kita ada masalah serupa. susah nak camm org!
Hafiz Yusof said…
mesti best kan..one day teringin juga nk pergi
IntanBerlian said…
huhu bestnye.jeles!
Unknown said…
hehe. hai sarah!
Adziim said…
Orang ramai nk kenal macam mana..
next time kalau ada event sebegini mungkin boleh plan buat gathering sesama kita dulu(yang mana2 berminat tapi kena ada sorang dua tukang handle urusan nk berjumpa di mana)
Wahhhhhh.. Ku jeles di sini.. Heehee.. Takpe.. Ku menanti makan malam bersama joe dan kamoo.. Ngeeee.. ;)
mie said…
waah!!!
beruntung dapat pergi..
heheheee
Faizul said…
byknye hadiah!
haha macam aku jugak malas nak main.
(sibuk ushar amoi je..kekeke)
Sesumpah said…
wow boleh main jumpa2 ea? camne tuh??
Syima Syaz said…
hari tu igt nak pegi tp keja laks then lagi 1 tiba2 teringat, kita tak daftar pun nuffnang.hehehehe
darkbatman said…
ahaha..menunggu gambar sara diupload..bro xnampak sara td..memang ade yg lambai tp xtau sape.hehe
Liyana Lunia said…
oh sarah jumpa otaketat dengan erry ey? most of the time i lepak dengan dorg saja T_T tak apa lh nxt time boleh jmpa sarahh
haha. bleh blah la kau ynn most of the time konon. padahal lepak dgn encik fwz ke wayang segala bagai. haha.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S