ayam golek terbaikkk!



 hi semua,


seperti yang dijanjikan. ewah. tengah hari ini kita post entry makanan. entry ini sure akan buat korang lapar then kemudian rasa nak cari kedai makan yang ada ayam golek. hahaha. gila dengki aku dengan you all. :p

hidangan ni rakan serumah aku yang masak. aku tak ambik port langsung. sebab aku tak sihat. eceh. tetiba mengaku tak sihat. tapi betul weh. aku selsema dan batuk-batuk. maklum la semalam pagi-pagi dah duduk dalam peti ais/exam building UM.

cerita sikit pasal exam. kalau kat UM kan. kita akan exam duduk berhadapan dengan student course lain. pheww! semalam kan. we all duduk berhadapan dengan student kejuruteraan. wowwee! sambil jawab soalan sambil ushar lelaki-lelaki. macam sedang buat pilihan mana satu seswai di ajak dating. haha. no la, aku bukan la gatai. saja je cuci mata. sekali sekala apa salahnya. :p

-

-

-

-



ayam golek cik Hasni. sos cendawan+lada hitam tu best.! walaupun beliau pandai memasak, tapi beliau  sudah berpunya. ehehe


-

-

-

-




lewat malam makan kek coklat plak. ini plak kak izat yang buat. walaupun rupa kek macam tak handsome, tapi rasanya sungguh enak cair dimulut. superbb!




p/s: hari ni housemate masak nasi lemak pulak. wowee! best.best!

Comments

Hamboiiii.. Ko makan jek ek.. Saje jek tau.. ;p
Ben Ashaari said…
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ayaaaammmmmmmmmmmmmmmm... my fevereeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt...naaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...lapaaaaaaaaaaaaaqqqqqqqqqqq
Nadiene said…
ape barang kak sarah, makan ayam penyet r sedap,,,
nabilah_2908 said…
patut la mcm pernh nmpk jer gambr ayam tu..huhu..

housemate hasni rupanya..hehe..;)

slm kenal dari nabilah.. :)
ayien said…
nak!!!!!!!!!!!!
ayam golek!!!! ;))
kejma sarah tunjuk gambar aym..
huuh..tetibe lapar ;(
ayien said…
kejma=kejam
haha.clap taip ;p
wahhh. best gila dpt housemate cmni. ehem. rumah korg ada bilik kosong lg tak? hahaha.
.::WaNiE::. said…
ok sara

asek kawan kamu jek masak

bila yg kamu masakk pulak niii
cheqna said…
beshnya...

lapo la plop...
syaz said…
pekh kecurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............

hua3
Qiha Aziz said…
pergh! dua2 nampak sedap. gravy ayam tu pon menarik.
Unknown said…
ayam golek tue mana kedai nya??


ko punye entri pasal makan je...
yanz said…
mmg sedap.... jom kongsikan di yanz-family.blogspot.com
Ibu Ammar said…
@ Farhana
itulah, makan saje. nak wat camna, rumate rajin masak. eheh

@ Ben
hehe. bro bukan diet ke, hhe

@ fiD
ayam penyet not my taste la dik.

@ nabilah
haha, ya. ya. salam kenal

@ ayien
hehe, I mmg kejam. kahkah

@ otak ketat
haha, takde bilik kosong. koridor ada kot

@ wanie
saya pemalas la sis, makan sajork. haha

@ cheqna
mmg best sebab tggl makan je. haha

@ syaz
kecur telan air liur je la. hikhik

@ Qiha
penat tau housemate aku hias ayam tu.huhu

@ jedi
wei, bukan kat kedai da, tu housemate aku masak tau. hoho. aku takde idea nak update blog, citer makan pun ok what.:p
Hafiz Yusof said…
terbaik beb ayam golek tu
saya_arief said…
sedap nyew........

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S