cayang cik epal n miss lolly!

hehehe...


kenapa aku cayang kat cik epal n miss lolly?


* aku ni jarang-jarang leave komen kat blog you all berdua walaupun aku membacanya diam-diam. tapi you all berdua gadis-gadis blog yang Hot sudi baca entry aku dan leave komen. nak ikutkan. komen-komen kat blog you all berdua lagi berbakul-bakul mesti tak terjawab. aku ni yang dapat komen tak sampai puluh-puluh pun tak cukup masa nak visit back visitors n pengkomen blog aku.





weet2!, entry ku yang gile pendek cap ayam pun cik epal sudi komen. dua hari berturut2 lak tu. mekacihh! hehe, aku pernah nampak cik epal kat pasar malam PJ. tapi malu la nak tego beliau. ekekeke





miss lolly yang cun. kawan blog@ kawan kampus, bile kita nak berjumpa ni miss lolly? satu univ tapi tak pernah jumpa. adeishh!



* you all yang lain-lain, kalau nak jadi blogger yang disayangi. contohilah mereka berdua. walaupun famous tapi friendly. aku suka baca blog cik epal n miss lolly sebab diorang suka wat ayat kelakar. tapi aku memang pembaca senyap je malu-malu gitu sebab you all dua famesss n fofularrr! walaupun aku tak jadi follower diorang tapi aku letak blog diorang dalam list aku tauuu. :p

* sorry semua, aku memang dalam mode kebizian. aku memang jarang sangat dapat leave komen kat blog rakan-rakan. fahamilah aku. cewah, merayu tetiba. sesapa yang datang blog aku ni sebagai pembaca setia ke pembaca lompat-lompat ke jogging ke guling-guling ke, I welcome You. mekasih bebanyak. sayang banget.!

* yang wish aku goodluck kat blog n facebook or mesej hp semua. mekasihhhh.  akan ku kenang sampai bebila. you all memang sweet-muit. walaupun hati macam derita, tapi so happy dengan you all semua. sekali lagi. sayang banget! 


adios. selamat menjamu selera* =))

Comments

bh said…
pehh aku nak gak la, tunjuk koleksi
Sayang ko gak.. Ekekeke.. ;p
ardinihumaira said…
betul tu.. dulu malu2 skang pantang dia update dni komen ngahaha
Anonymous said…
CIK EPAL bini pertama aku
LOLLY bini kedua
morriss said…
seriously, cik epal memang blogger yg bagus.. follower dh beribu pun dia tak kesah blogwalking and leave comment kt mana2 blog yg dia suka..
honey amour said…
aku pun still malu2 kucing,kucing pun x malu mcm aku.ugagagaga
masih fresh status di facebook kate x de mood nak post blog :P hahaha
IntanBerlian said…
lolly memang sangat2 peramah.hee..

kamu pon same.
Bro Framestone said…
bro nk wish kat hp.. tp xde nonya he..23x

if jumpa bro kat mne2 tegur la ek.. insya'lah bro akan layan...

BroFramestone Blog
Pemuda Internet said…
kunjungan pertama...
happy blogging
Hafiz Yusof said…
baiklah..lps ni akan mencontohi mereka
NomborSebelas said…
rase nak tumpang kasih sayang cik loly gak lah..dia pernah pun dia komen kat belog saya :(


http://nomborsebelas.blogspot.com/
sani tensai said…
sayang juge...^_^_~ ekeke
Unknown said…
aku pun cayang Miss Lolly gak
Yg sayang l0lly tu.

l0lly sayang k0rang gak muleh ?

*Keke.



apepun tengs sarahhhh. Muah Muah. T kite jumpe clubbing sesame eyh ?

Ngeee Xd
zool said…
2 blogger popular tu memang peramah abih....
cik helena said…
lolly memang sempoi..
fara said…
nak disayangi sara jugakkk!!!

;P
Unknown said…
mereka mmg kegemaran ramai. hukhukk
:D ngeee
.::WaNiE::. said…
entah sekarang nak merajuk

sara jarang reply comment nak sentap haahhahah

saya rasa orang yg paling glemer penah komen blog saye adalah diana ishak si green apple :)
min said…
hehee..sayang-menyayang amalan mulia :)
Zida said…
Kak Sarah! Jom tukar2 link. Heheh :)
Zida pun friendly apa. Wakaka angkat bakul masuk sendiri. Ehh betul ke idiom ni? =P

Blog Zida
Jard The Great said…
hehehe.. kapten mmg suka berbini-bini.. sarah bini ketiga la kot..
Unknown said…
pasar malam pj? yeke cik epal tu? haha
cik epal n cik lolly mmg steady..
cik blogger..saya pun pemalu juga..kekek
lamaaa tak jumpa cik sarah kita ni ;D

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S