Saturday, April 24, 2010

spagheti terpaling cun!


weee! bestnya makan-makan orang masakkan. untung dapat housemates yang rajin memasak. lagi-lagi di kala musim peperiksaan ini. heaven gila.






jom makan!

-

-

-

-





licin beb!







dah kenyang, apa lagi...study!


p/s: update dalam masa 3minit.!

17 comments:

ardinihumaira said...

huhu bestnya kamu study.. dni tak dapat aura lagi cmana ni ayoyo

Unknown said...

nampak sedap :)

NomborSebelas said...

cepatnya makan :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Unknown said...

Sedapnya spageti nie...

Zida said...

ni pahal sume dok tayang gamba makan je ==' hahaha

ngee, tadi baru makan spageti kat umah mak njang. best, ada kenduri doa selamat. anak dia nak kawen kat kuching. haha

perlu ke cite? muhahaha

Blog Baru Zida

Lucy S. said...

pergh, licin tu beb!tak hulur2 kat sini sikit ke :))

beautiful_rose said...

Wahh...tbe2 rase lapar pulak.

ayien said...

heeeeee....
amik gambar ats laptop ekk.. ;p
anyway...i nk gak spaghettiiii!!!waaaaa

Frodo Baggins said...

update 3 minit. makannnya baper minit? hahahahhaha

Unknown said...

aku ingat lagi spegeti jard penah upload dalam blog dia. kau punya jauh lebih bagus. hahahahha. sorry jard ;P

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Korang satu umah dah boleh kawen.. Erkkkk.. Kawen lagi aku cite.. Mahap.. ;p

sani tensai said...

pasta3!!! ^_^_~

myQza said...

saje ler tu bg aku jeles.

spaghetti aku x menjadi :P

Hafiz Yusof said...

sedapnya

tunbegia said...

dah makan, dah licin, abes sape nak cuci pinggan tuh, kahh ;-P

salamm,

Unknown said...

sarah makan jer, masuk utk aku peliss..

.::WaNiE::. said...

lazattt