Happy Birthday to You!.

hari ini, 20 April adalah ulangtahun kelahiran adik perempuan aku yang lepasan SPM tahun lepas. Ya, memang sama tarikh dengan hari lahir Joegrimjow jejaka Hot UK. so, selamat ulangtahun kelahiran kepada kedua-dua mereka. oh ya. ini bukan entry contest Joegrimjow. entry contest tu 12 jam dari sekarang baru aku submit. ceh, padahal belum mengarang satu apa lagi. tolonglah. aku mahu idea. mahu menang untuk makan besar bersama Joegrimjow. baiklah, jeles ni dengan Farhana Dr yang menang contest RTM yang Jard anjurkan. boleh aku tak tau pasal contest tu. alahai. rugiiiiii....


 this is my sister, gambar fresh, baru snap semalam.


yup, my sis ada kat k.l, baru datang semalam, sebab dia ada temuduga Nurse Pusat Perubatan Universiti Malaya lusa nanti (rabu). doakan beliau sukses dalam temuduga tersebut. my sister ni memang tak akan masuk matrik, my dad tak bagi sebab from now on my dad nak anak-anak dia ambik course yang confirm ada kerja, macam nurse atau cikgu. I sokong je. muahaha!

so selain peluang ini, harap sangat my sis ni dapat panggilan maktab Tesl or nurse SPA8. kalau dapat antara dua ni senang sket, confirm ada elaun. so my dad tinggal topup belanja sikit-sikit je. lagipun my sis ni jimat giler orangnya, dia punya biasiswa belajar dulu. dah abis skola still ada rm900 dalam akaun. bukan macam aku, habis semester, akaun negative, berhutang dengan abah. muahaha!

memang susah nak fight dalam pasaran kerja. macam aku ni, entahlah. aku tak suka kerja dengan barang (duduk dalam lab buat research). dan aku pun tak suka sangat kerja dengan orang. macam aku rasa aku nak jadi bos. doa jelah ada anak orang kaya baca blog ni then masuk meminang aku. so nanti aku boleh buat loan dengan dia untuk buka bisnes. jap. aku nak bisnes apa ek, bisnes restoran ok tak? pergh, jauh gila berangan. pheww!

nak tau tak?

income nuffnang yang klik-klik tu cuma naik 2ringgit. err, nampaknya memang semua orang dah stop mengklik iklan kot. nasib baik buffered earning membiak-biak mencapai belasan ringgit. mintak-mintak boleh terus membiak sampai berpuluh-puluh ringgit. ehehe. cayang nuffnang.!

baiklah, ini sebenarnya update bebel-bebel je. haha.


sekian, bersurai.

Comments

Qiha Aziz said…
sarah, muka korang sama. pastu birthday dia sama dgn abg aku gak. ramai betul lahir 20/4.
Faizul said…
aku lahir 25/04.
harap maklum..hehe
Sara.. Wat entry kebaboom.. Leh kita makan semeja.. Ahaks.. ;p
Ibu Ammar said…
Qiha
- no la, aku lagi cun sket dr dia, wakaka, puji diri sendiri. lalala

Dude
- amboi. promote bezday nampak. ahaha.

FarhanaDr
- itulah, jenuh nak pk kan idea terpaling kreatiffffff nih. aduhaii
joegrimjow said…
wahaa
same besda dengan adik ya?
huhu
xsangka
;)

xsab nak tunggu entry tu
Mr feckry said…
selamat ualang tahun ke berapa ek? gua ucap hepy besdey je ar
.::WaNiE::. said…
oooo happy birthday to her

happy birthday to joe

good luck 4 ur sister
Unknown said…
pewitttt... kim salam adik yer sarah, hapy befday skali.. wah adik ko comel la.. wink wink.

hrmmm aku bosan.. tak nak wat keja! o_O
Jard The Great said…
hehehe... ingatkan inilah entri masuk kontes joe..
Unknown said…
bisnes memang cun...hehehehe
Zida said…
kirim salam kat adik (haha sebaya la katakan)

*bestnye kalao dpt earning byk2!! haishhh
Mak Su said…
salam kenal, salam ziarah :)
LaNuNsepet said…
he3.. to ur sis gudluck...
to ur jugak.. gudluck.. cari2 la peluang.. bisnes online lar, blogging minta dah.. jadi aper lg..

ok..jemput kelanun.. mengomen melanun...
LaNuNsepet said…
** blogging minat dah..

ayat silap
MineMixs said…
Selamat ari jadi bt adek kpd nursarah.. :)

adek sye dapt twaran matrik..
Hafiz Yusof said…
gud luck

happy birthday kepada yg terlibat
Sharinginfoz said…
happy birthday to your sis
sekamar rindu said…
salam...hepi besday untuk adik awak.


moga dipanjangkan umur dan dimurahi rezeki oleh Allah swt..
MyaFiza said…
wish good luck kt adik ye...
n happy birthday too...
jom kita buat bisnes... hehe..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S