siri jelajah blog: Ben Ashaari

blogging adalah network yang sangat manis. super sweet! dan anda bukan sahaja akan jumpa blogger yang manis macam saya sahaja. kali ini, kita akan berkenalan dengan blogger-blogger manis yang lain. siri jelajah blog ini dibawakan kepada anda secara ekslusif pada setiap malam jumaat. bunyi macam sweet bukan? pssst! pssst!

siri jelajah blog ini dimulakan dengan sesi mengenal seorang blogger macho. Bro Ben Ashaari.


blog yang bertemakan maroon in color (betul ke kaler ni?. kot la aku rabun) dan putih. blog ini nampak matang dan kemas, tak ada gadget yang useless. Bro Ben memang ada meletakkan gambar beliau dalam blog. kalau tengok pic dia, fuh, gila macho! tapi sayangnya beliau sudah diikat kemas. baca blog dia boleh, tapi jangan mengurat sebab beliau dah berumahtangga. heheheh.

setakat aku kenal blogger sepanjang setahun lebih ni, blogger yang terpaling rajin mengupdate blog memang tak lain tak bukan adalah Bro Ben. dekat dalam ERL pun beliau boleh update blog. semangat berblog yang sangat kental. respect!

satu perkara tentang Bro Ben yang aku tau adalah aktiviti konsisten beliau ke gymnasium. mesti Bro Ben sihat selalu, bergym bukankah dapat menyihatkan segala otot, saraf dan salur darah. malahan baik untuk jantung juga. so jejaka-jejaka yang nak kelihatan macho selalu, bolehlah ikut jejak Bro Ben. mesti lepas tu market anda jadi sesak.  (beratur peminat, phewit!) ahaha!


so apa tunggu lagi, jom terjah blog macho milik beliau. boleh klik SINI.




siri jelajah blog ini akan terus berlangsung. mungkin blog referrer terbanyak dan pengkomen tegar blog ini bakal di review. so, jangan lupa nantikannya pada setiap hari khamis. pssst. pssst!



Comments

Hafiz Yusof said…
sudah terjah,,,ehheheh...rupanya dia pun buat segmen jelajah
aisHa 'S' said…
rajin menjelajah yer..haha
xper jauh berjalan luas pengalaman..
ILA HonEyBuNNy said…
yeeeeahhh..ila pn mahu terjah...hehh
Cik Akma said…
waahhh ramai terjah ni. nak terjah gak laa haha~
Nadiene said…
skandal ke nie? =P
Wow.. Ko pon dah wat sesi terjah menerjah ni? Hehehe.. I will wait every thursday.. Hehehe.. ;)
ardinihumaira said…
hehe.. encik ben ashaari memang popular
Ben Ashaari said…
good good ... teruskan segmen jelajah nih ... tqqq

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S