kamu tetap Hot di mata saya.

sejak aku post tentang entry 'lelaki-lelaki Hot' minggu lepas, banyak pula request aku terima. semua pun nak jadi lelaki Hot part II. anda semua memang Hot jika terus membaca corat-coret di sini.

petang tadi, aku terima lagi mesej mahu jadi Hot di shoutbox blog ini. fine, aku berbesar hati klik link lelaki tersebut. tidak terjangka. nampaknya empunya blog tersebut sememangnya lelaki yang lebih Hot daripada biasa. kalah kot senarai lelaki Hot part I.

siapakah yang berjaya mengalahkan aura Hot saudara Ariff Shah, Joegrimjow dan Zackzukhairi?


-
-
-
-
-
-



en.sukur


terima kasih kerana mengunjungi blog saya yang tidak seberapa ni. begitu terharu saya dapat mengenal blogger seperti kamu.



kamu Hot kerana:-


kamu gigih dalam memperjuangkan hak kamu untuk berjaya walaupun dilahirkan dengan sedikit kekurangan. kamu berjaya memperoleh Ijazah Sarjana Muda, sedangkan ramai lagi yang tidak dapat memilikinya.

kamu gigih menulis tentang kehidupan kamu, berkongsi tentang 'semangat' menjalani susah senang. hingga akhirnya kamu berjaya membuka bisnes sendiri walaupun kamu seorang OKU.

mengkagumi semangat kamu, muga ia menjadi inspirasi kepada saya dan pembaca lain untuk gigih berusaha mencapai kejayaan.


kamu tetap Hot di mata saya. semoga terus sukses.

layarilah blog beliau:-




p/s: gambar di cilok dari blog beliau. peace ^_^.

Comments

Semoga encik sukur terus kejar kejayaan dalam hidup.. Memang hot sara.. :)
IntanBerlian said…
tabah sebegini yang perlu dicontohi.. kagum tak terhingga.
Qiha Aziz said…
wow.dia mmg hot and gigih!
Syima Syaz said…
saya sgt kagum dengan kamu en.syukur....tahniah!
fuhhhh, i like. teruskan usaha en.sukur! :)
Unknown said…
owh...satu batch masa kat UKM...tp aku xkenal sgt dia..cuma cam pasal dia join artisukma...
hans said…
aku percaya aku hot
hahaha
serius terharu dgn komen membina yg diberi..semoga kite sama2 berjaya dgn apa yg diingini..
penghargaan buat tuan tanah empunya blog..
wah! abg syukur.tak tau la if masih igt.
we've met before. sy kawan nurul syazwani.=)

anyway, good job for the entry ya, sarah.=)
fara said…
kegigihan beliau mmg patot dikagumi!

:)
Mr feckry said…
gua harap dia berjaya
Unknown said…
Berbangga saya dengan en.Syukur
kekurangan bukan satu alasan
tetapi ianya pembakar semangat unt terus berjaya
artikel lelaki hot, memang patut di teruskan,
banyak lagi insan2 istimewa di luar sana yang hebat dan berblogging
selamat maju jaya :)

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S