earning nuffnang kembali RM 0.00



dah klik kat cash out dah. maka earning kembali RM 0.00



cepatnya masa berlalu. dah genap 4 bulan bersama nuffnang. duit nuffnang sesuai tak untuk beli sepasang kasut? dah 6 bulan tau I pakai kasut yang ada sekarang. ok. aku bertegas nak peruntukkan duit nuffnang untuk beli sepasang kasut baru. yea!

ada satu buffered dah ke metered. campaign yang berbaloi gak. berjumlah RM13.75sen. ada 3 lagi buffered sedang run. run lama-lama tau. =)

macam biasalah. update pendek saja. mode bizi. ekekeke. atau ada permintaan supaya aku update entry panjang?

n sorry guys. aku buang jap chatbox sejak semalam. sesiapa yang mintak nak exchange link, nanti-nanti aku kemas kini ek bloglist aku tu, sekarang bukan musim-musim mengemas blog. ahaha!


p/s: esok tengah hari time you all lapar, I update pasal dinner tonite. gila special tau my housemate masak.

Comments

abigemok said…
weh dah cashout? belanja aku! hehe
xnak banyak... nak kfc je... large set ek? makan kat meja... hehehhe
Ariff Shah said…
beli jgn tak beli
Melz said…
beli jer kasut baru ;] tak pun makan satay! haha
Huda Luna said…
mesti byk kn cashout
heheh


sm la
dh lama buat cbox

@___@
Frodo Baggins said…
sila belanja wa ...
nuff nuff nuff


>>____<<
Anonymous said…
banyak jer kasut murah2 berkualiti
hehe
Unknown said…
ye la...ye la...aku tunggu kau update...hehhehehe
Kujie said…
2 bulan dok tang rm 1.85 je...
Aku pon baru jek cashout.. Huhuhu...
Bro Framestone said…
your housemate masak ek.. leh wat calon nie huhhu

wow.. bro xpernah dapat buffered earning huhuhu.. maybe bukan rezeki bro kot huhuhu

BroFramestone Blog
.::WaNiE::. said…
encik labu tak kasik wani cash out huuuuu huuuu
fhew. kalau blanje kekwn makan, kan ramai perut yg bleh kenyang? haha. tade ah. selamat membeli kasut! ;)
zulfitry.com said…
tak pernah berjaya dengan nuffnang..sampai sekarang baru ada rm14 jer.. kalau dengan adsvertlets dah dapat lebih kurang rm350..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S