post terakhir. sebelum blog di private.

berapa lama blog akan di private?

- mungkin hingga orang terlupa dengan kewujudan blog ini.


contest macam mana?

- mungkin dibatalkan. lagipun setakat ini belum ada penyertaan.


nuffnang macam mana?

- biarkan saja. saya tidak begitu 'jakun' dengan nuffnang.


kenapa di private secara tiba-tiba?

- kerana medan perkongsian ini terbatas untuk mereka yang ikhlas bersama saya sahaja.


maksudnya?

- saya tidak mahu ada yang menyampah dengan saya. bukankah saya tidak minta duit kamu untuk tanggung saya makan setiap hari. saya juga tidak pernah menganggu hidup kamu. berhenti menilai saya. izinkan saya aman dalam dunia saya.


jangan sangka anda benar-benar kenal saya. kerana sangat banyak sekali dalam diri saya yang anda tidak akan pernah tahu. jika saya menangis sedu sedan. jika saya dalam tekanan perasaan, dan apa jua yang saya lalui, saya tidak pernah mengheret anda. maaf! saya tidak perlukan mereka yang tidak ikhlas.!

baik anda adalah teman, kawan, pembaca, sezaman sekolah atau sezaman universiti, sama ada dari blog atau facebook. sila jauhkan diri anda dari saya jika sememangnya anda rasa menyampah. seadanya saya tidak meminta diambil peduli oleh sang pembenci.


Comments

myQza said…
Buatlah sesuatu yg menggembira dan menenagkan hati kamu.

:)

Private dan aktif.. jgn lupa invite aku.

kalau mahu terus menyepi.


jaga diri baik.

pedulikan apa org nak kata.

asalkan kita tahu siapa diri kita.

:)
Ariff Shah said…
erk.nak private la pulak..
Apa jua yang kita buat.. Diri kita sendiri adelah yang utama.. Diri sendiri happy baru kita boleh happykan orang lain.. Take ur time babe.. U noe i'm here.. :)
Anonymous said…
akak , akak ,
mau private , invite adek yew .
jngn lupe taw ! :)
black skylark said…
This comment has been removed by the author.
black skylark said…
- fieqa -
ney email adek :)
fiqah_queenemily@yahoo.com
Anonymous said…
mcm2 dugaan blogger ni
huhu
Aku dah masuk.. Heehee.. Tengkiu invite babe.. :)
smoga apa jua kputusan yg diambil dpt mmberikan kebaikan kpd kamu..
aisHa 'S' said…
sabar lah..
xsemua org akn suke ngn pe yg kita bt...
take time k...
ala....
xbestnye..
Kujie said…
sabarlah sarah
kita bukan senang atas kesusahan org lain
kita bukan kaya atas kemiskinan org lain
kita bukan pandai atas kebodohan org lain
kita bukan cantik, comel, lawan anggun atas kehodohan org lain..

take care girl!
beautiful_rose said…
aik? ade y menyampah dgn ko ke?
abaikan saje mulut2 longkang itu
lumrah manusia suke dengki mendengki mcm tu.
jgn prvte...aku still nk bce blog ko.if ko nk prvte gak,invite2 ler aku...huhuhuh....
.::WaNiE::. said…
dear sarah,

kalau nak private kan , sudi2 lah, ajak wani sekali wshazwani@gmail.com

tak semua orang akan suke kite, tak sume orang membenci kita adik ;)
Frodo Baggins said…
sarah ... org tak tau apa yg hati kati rasa. tak mati kita dikeji org. apa pun, take ur time.


Big hig n tc.


>>___<<
Hime said…
weh,knp ni?xpela apa2 pn add aku.jgn lupa.princesslulu44@gmail.com
mie said…
waduh!!!
nak di private kan???
hohohooo

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S