artis tu pun bukan kisah kan engkau.!


entry ini bukan  nak memarahi sesiapa. lagipun aku ini sukar sekali tersentap dengan benda-benda remeh. lagi-lagi kalau benda tu bersangkut paut dengan sesuatu yang tak berpijak di bumi nyata. contohnya macam kes kali inilah. Heh!


now aku nak story sikit la. tentang manusia-manusia yang kadang-kadang buat aku ketawa. HahAhA!






ini tentang ABPBH baru-baru ini. memang ramai blogger yang buat entry pasal result event ini. beratus-ratus blog kot yang cerita pasal ini. tak kisah la tu, aku tau semua blog pun nak jadi rujukan utama bab-bab event besar ni. suka hati masing-masing la kan.

berikutan itu, aku ada jugak la leave komen kat blog-blog tertentu tentang pendapat aku. padahal aku bukannya nak bagi pendapat sangat. dah aku tengok komen-komen lain semua just ucap 'tahniah kepada pemenang', borink la kan? aku pun bagi la komen yang lain daripada orang lain.


jom tengok komen tersebut:-






komen dari aku ni, memang langsung tidak berbaur emosi atau apa. just for fun. lagipun itu kan hanya pendapat. semua orang ada pendapat masing-masing. ayat aku yang 3 perkataan itu langsung tidak mengandungi unsur provokasi atau apa.

tapi tak sangka plak, ada orang reply komen tersebut.

yang kelakarnya, si tukang reply itu bukannya si tuan blog tersebut. entah la peminat fanatik daripada planet mana yang begitu sayangkan artis kegemaran dia sehingga mereply komen aku dengan sinis sekali.



"dah rezeki dio jgn la nak marah pula!!!!!!  ko suka ke tak ada tok ti kesah!"



kejap aku nak tanya, kat sini siapa sebenarnya yang sedang marah?

serius weh!. komen ini sangat la bikin aku tergelak sorang-sorang. aku tau la kau nak back up sangat artis kesukaan kau tu. padahal, ada ke artis kegemaran kau tu kisah beliau tu kena back up ke tidak? hAhAhA!

beliau tetap genggam anugerah tu dengan riang ria tanpa sedikit pun terkesan dengan ayat aku. malahan beliau tetap dapat pandu kereta yang baru beliau menangi dengan senyum lebar tanpa sedikit pun ada rasa terharu dengan ayat back up kau.

(dan sebenarnya, aku dapat dua komen balas yang macam ini, tapi yang satu lagi tu aku lupa nak print screen, and tak ingat plak blog mana)

sorry naik lorry. coz aku ni. memang sejenis yang malas nak amik port bab artis local. nak back up diorang memang jauh sekali. tapi aku pun bukannya membenci. aku takde join Hate Page mana-mana artis local macam yang korang join. cuma tang Siti menang tu, aku cuma kata aku tak suka kemenangan dia.  bukannya tak suka dia. dan itu adalah kerana aku bosan dan bosan sekali sebab asyik muka dia saja naik stage amik anugerah. nak kata aku tak suka, penuh kot lagu-lagu dia dalam laptop aku. boleh hafal tu lagu dia yang best-best. haha!


p/s: lebih baik aku ambik tau pasal lee min ho ke, jang geun suk ke. lagi senang hati aku. HahAhA!


Comments

Hafiz Yusof said…
hhehehe,..biarkan saja sapa mau menang
kite just respect pendapat maseng2...
bukan ko kutuk tok ti pon...
just bg pendapat...
bg aku xsalah...
Hohoho.. Jang geun sook tetp juga mjadi pilihan di hati yek.. Hehehehe.. ;p

~ cik muda sara.. nak ajak aku mkan dgn joe ek? aku suka!!!!! hehehe.. ;)
papabear said…
blogger yg nak buat duit suka buat entry popular... ramai visitor, byk masyuk... heheh
e~car182 said…
ntahnye,,padahal yg balas komen ko tu emo,,

tp aku sokong ko,,tok ti tak layak menang pon,,huhu,,mybe mng sbb tahun last dia or sbb fesyen dia yg,,erk!tlebey suda,,;p
myQza said…
sarah,
dia dah berhabis ratusan ringgit untuk beli akhbar dan pangkah tok ti.

tiba2 ko komen mcm tu.
anginlah dia. tok ti menang dia x dapat apa pun.

ini macam kes kita undi rancangan realitilah..

beribu habis mengundi.. org lain yg menang kaya dapat hadiah..

setujulah!

ada artis kesah pasal org yg beria ni?

ha ha ha ha
Hime said…
tok ti mng sbb dh xde artis lain kot kt msia ni yg layak dr dia..hidup k-pop!! ngee~~korean artist gk yg best
Azrul Hisham said…
hehe...lawak dowh baca komen tu...

memang segelintir orang Melayu kita kuat melatah...nak lagi bila kita usik skit artis kesayangan dengan kata2 sinis, then mulalah keluar ayat2 penuh emosi dan marah2 mempertahankan artis kesayangan diorang...alahai...
budakhitam said…
ingat kan tak ambik tau pasal artis terus
Ur Other Half said…
ahaha..sara, biase la 2.. artis yg diminati.. tp ok per.. ade gak yg sudi bergaduhh lam alamaya ne.. ahaha.. tapi betul la asek dia jer yg menang. phdal album skg cam xbper best jer? dlu lg meletop kan? heh. jgn mare..ampunnn
aya said…
betul tuh.peminat nie fanatik lebih.artis tuh rilek jee :p
Syima Syaz said…
rasa nya dia menang sbb fan dia beli suratkhabar byk2 nak suh dia menang since dia kata dah tanak masuk abh lg kan... rasa nya lah!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S