komen sket tentang Nuffnang & Gatsby.

tahniah Nuffnang. dan tahniah Gatsby!semalam memang event yang superb. berbaloi-baloi siapa yang join nuffnang. ahaha! I sekarang setia sangat dengan nuffnang. sebab nuffnang semakin baik dengan semua.

bab berjumpa bloggers tu, err. sangat ramai rupanya yang tak cam muka aku, adakah kerana aku jarang letak gambo dalam blog?. err, dan macam pelik jugak, blogger yg rajin komen kat blog ni boleh tak kenal aku, dan blogger yang tak pernah komen kat blog ni boleh pulak kenal aku. aduhaii. macam tak mengerti sangat bab ini. konfius gila.

dan terpaling pelik, bila baca update kalian, cerita pasal ah fatt n dude. padahal semalam aku tak pernah berenggang kot ngan diorang, tapi still kalian tak perasan kan aku. wallawehh. macam perlu untuk aku kecik ati. dan sekarang aku malas nak terpelik-pelik sangat. anggap lah aku ni tak glamer. wakaka! sedih gila. loser.

nasib baik yobsumo n cik cumey cam aku, kalau tak, memang I nak beduk you all berdua. HahaHa! dan aku berbesar hati dapat kenal ngan ~0~ dan peja. muka bersih je depa dua nih. tumpang tanya, dah ada makwe lom?...

----------------------------------------------------------------------------------------


berbalik pada tajuk, sedikit pendapat tentang nuffnang. banyak yang aku baca kat blog orang, mereka mengatakan tentang dapat buffered earning daripada nuffnang. dan kebanyakkannya dapat selepas 'musim email amaran'. pada pendapat aku kan, rasanya apabila bloggers tak buat click abuse, maka banyak advertisers yang makin berminat nak 'sewa tapak blog' untuk iklan. yelah, kalau macam ini, advertisers tak rugi bila bloggers 'jujur'.

so, sama-sama kita jadi bloggers yang jujur. dan tak perlu lagi tulis kat atas bawah iklan nuffnang 'u click mine, i'll click yours'. atau 'sila klik untuk bantu tuan blog beli kasut' and what so ever. better remove semua tulisan yang macam itu. supaya anda tidak menjadi contoh 'yang kurang bagus' kepada generasi bloggers yang baru.

dan, baiklah, semua orang dah cerita pasal gatsby. dan cerita semua pun memang sama. anyway, ah fatt, azuan n dude memang best sebab diorang telah menemani aku sepanjang semalam. tak lupa gak si Qiha n Shahril. best ah dapat kupon free dari you all. nanti dah cash out nuffnang I belanja kamu berlima. but no mamak stall okeh. Hahaha!


p/s: gambar aku secara dekat ada dalam entry INI.


Comments

Unknown said…
mungkin kot sbb jrg tunjuk muka
huhuh
rasenye tau mane sara
mase dok sibuk2 sembang dgn afat,dude,azuan,huda ade sorg girl yg diam je
sara la tu kan? heeee.
nak tego pn tkot sbb diam je :D
ku terus diam seribu bahasa. mampu tgk korang2 je sekeliling. :)
Jangan risau beb.. Kalau aku jumpe ko, sure aku akan kenal ko.. Heehee.. Ko kan comel.. Ngee.. ;)
.::WaNiE::. said…
aiyohhh sarah pun ada??

saya nangis la sekarang

kenapa tiada sapa tegur saya

saya nangis sekarang
Azuan said…
aku cam muka ko~ tpi aku x ingat blogger mana haha.
Faizul said…
ahahaha.
diorang takut nak tegur ko sebab ada bonzer otai 2org jaga ko..
Anonymous said…
haha
sebab ko diam kot
~0~ dah bertunang bak kata Peja
Peja masih single... hensem lak tu

kekeke
Ibu Ammar said…
@ embun
mmg best...=)

@ ery farieha
aku mmg tak suka sangat tunjuk muka. aduhaii. padahal beratus kot gamba aku dalam blog ni. huu

@ Nur
aku pun diam je semalam..

@ farhana
kalau ko tak kenal aku mmg tak patot

@ wanie
nampaknya kena tukar no phone dulu b4 any gathering. haishoo

@ Azuan
muka ko la yg 1st aku cam, haha

@ dude
bro jaga saya kah semalam, haha, mekacihh.

@ kapten
ahaha. ngorat peja la pasni. wakaka~
myQza said…
he he he he.

aku ada. tapi x de.

rumusannya mmg xde:)
IntanBerlian said…
huhu sarah, ala ada bodyguard tu org takot nak tegur..
Khaizarien said…
kamu rupanye yg ku rase seperti familiar.... :p

Khaizarien @ atie Blog
wanie...
sape nak tego ko...
ko glam sgt la...
hehehehe...
Nadiene said…
same la kite kak sarah, aku ni xpernah tunjuk muke fulll, kalau oergi benda tu, tentu aku keseorangan, =(
Qiha Aziz said…
yey ada org nak open table. haha. bukan mamak bukan juga de kitaro. (nama restoran ni melekat kat kepala aku sbb kitaro)
faizal said…
sarah,nk tego ko..tp segan..ekeke







**ko nagn ahfatt bagai cupcake dibelah dua...hehe=)

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S