kadang-kadang~tak perlu skema sangat.

selamat sejahtera semua.

walaupun penulis macam tak sejahtera sangat di waktu ini, tapi masih juga berkeinginan untuk post entry. mungkin inilah yang dinamakan blogger tegar. pheww!

baru saja selesai membersihkan diri selepas bertungkus lumus menyediakan hidangan makan malam. lepas memasak memang berpeluh-peluh macam baru lepas tamat larian sejauh 5 kilometer. eh, tiba-tiba teringat acara merentas desa di sekolah rendah. lalu teringat kan juga 'lelaki pujaan zaman sekolah' yang tidak hebat acara merentas desa, tetapi hebat dalam acara pecut 100meter. #@%$^%&$! kenapalah peristiwa sekolah rendah selalu saja terimbau di ingatan. =p

ok. hari ini kita masak menu ayam goreng dan sambal. mulanya plan nak masak ayam masak merah. tapi ayam goreng dan sambal tersebut tidak menjalani upacara bergabung di episod akhir. maka tak terhasil lah ayam masak merah. tetapi hanya menjadi ayam goreng dan sambal sahaja. sebenarnya aku dah lama tak memasak. macam malas gila. sejak 3 hari lepas pun tiada upacara makan malam. kononnya nak diet. tapi...... pipiku tetap tembam juga.#$%%^#$!


 simple saja dinner untuk hari ini. apa yang penting. I masak sendiri. =p



 
dah lama kan, tak letak gambar penulis dalam blog? jom.jom letak gambar penulis. nak tengok gak adakah beliau sudah bertambah gemuk atau muka dah gelap or dah berjerawat ke apa. jom.jom tengok!



 


tau.tau. memang gemuk pun. diet tidak berhasil, so apa lagi, berhenti berdiet sekarang. malam ini kita makan ayam goreng!






entry tak skema tamat. bye.bye

Comments

hanafijaafar said…
pnah ada entry skema ke?
AM SYA said…
mkn mlm nmpk mcm best je~

nak2! ;P
Anonymous said…
mcm sdp je!
Ko tetap kecik dan comel di mataku.. Heehee..
sedap nampak nye lauk simple tue...
hehehehe...
Seimura said…
sarah?! betulkah kau ini??

memang kau perlu berdiet sebelum diperli olah abah kang, agaga..
Syima Syaz said…
waaahhh dah gemuk!!
Syima Syaz said…
takdelah...mane ade gemuk sgt yang...ok..maintain je pasni
.::WaNiE::. said…
huhu sedap je macam..bak skettt

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S