Tuesday, February 2, 2010

ada pengunjung dari bulan...


ok, anggap saja 'unknown' ini datang dari bulan. atau ada sesiapa nak mengaku dia tinggal di negara tidak berdaftar?.. haha! 













itu saja untuk entry kali ini. entry sebenar bakal menjelang tengah malam. siapa rasa dia menyesal klik ke sini bolehlah hentak kaki laju-laju. hahaha!





12 comments:

Melz said...

Unknown ? :P check IC dia ! miahaha

kawie2020 said...

kat bulan pun ade org bc blog ek? hahhahahahahhaha....

cahayachenta said...

dia bw streamyx pi bulan kot

hisham said...

i x pnah mnyesal p blog u....hehe

Faarihin said...

hahaha.. tak hentak kaki.. tapi nak gelak aje ni.. hahaha.. hmm.. penat pula gelak banyak.. (^__^)

p/s: eh rindulah sama kakak sarah.. huhuhu..

ariff said...

Unknown tu.. hmm..
dia guna proxy banyak2 kot.

Solehah said...

unknown?misterinya sara..

deusXmachina® said...

aku la tu sebenarnya
dari negeri inderapuri darul kasek
erk888

~AmyLiana8886~ said...

ada jugak cmtu ek..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mayb beliau la ufo yg dicari2...
huhuhuhuh....
beliau peminat ko..
hehehehe...

fiD said...

owh, ari tu aku bace blog ko dari marikh, heee =P

Didi Nadhirah said...

dr bintang bulan,dasar laut ke hehehe