macam2 berlaku pada aku hari ni.

antaranya.

=> disebabkan excited mandi air terjun, hp belaanku dimasuki air. bleh ON, tapi keypad dia gagal berfungsi. maka senang cter hp aku mmg tak berfungsi la wat masa ni.

=> dan lagi, tengah jalan atas batu kat air terjun tetiba batu tu tergelincir dari tempatnya maka aku pun jatuh terduduk kat batu tu. sakit amat, bile solat nak tahyat akhir cam nak jerit je.

=> 1st time pegi One Utama. makan Pizza Hut. terpedaya dgn iklan "dengan lebih keju encik". sekali aku pegi. "keju takde stok". sampah tol! tapi kan,  toilet OU best, ada paip getah. toilet MV takde. haha. err, tapi bagi aku Mid Valley adalah lagi best dari One Utama. haha!

.....................................................................................................


seyes aku takleh nak update panjang, walaupun story hari ini sebenarnya berjela panjang. aku penat giloz. sakit tulang temulang dan urat-temurat. (ada ke istilah camni?..ah. abaikan ja).


tapi aku tetap akan cerita dgn lebih lanjut tentang 'perjalanan bergambar' hari ini, di entry akan datang.


ok. aku bagi dua gambar percuma untuk entry ni. sebagai bukti keberadaan aku di air terjun dan Pizza Hut.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


haha, dapat tengok tapak tangan dlm air pun jadikla..=p

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pizza hut one utama bukan di aras bawah. tapi di floor 2. erm.











sampai sini sahaja dulu. terima kasih kerana mengunjungi page ini.




TammaT.

Comments

fik-autoz said…
kesiannya hp rosak & jatuh kt batu...huhu


xpa2 lain kali kena hati2.....
myQza said…
tapikan sara.. selain kau ada 2 entry lain aku baca pasal.. keju habis ni.. aku rasa macam derang menyesal buat iklan lebih keju tu... sbb tu guna alasan keju habis
ILA HonEyBuNNy said…
yeahh..ila pn sellau mkn kt pizza hut OU..ngeh3...
Anonymous said…
hurm x berbaloi!

hurm keciann.........keciann

keciann..

*dialog mcm citer madu 3..
Syima Syaz said…
takde keju pn takpe...i dont like it plus syazwan gile keju kene kurangkan makanan gemuk supaya tak tambah 100kg
hisham said…
salam...x ajak pun p OU ek...
Frodo Baggins said…
wat a bright sunny day ...


>>__________<,
min said…
erm rasanya dorg wat utk iklan je kot
2x pg pizza mta yg lbh keju tp x penah ade..
sokmo abis..
pelik gak
huhuuu
Aku kan lagi suke pi OU sbnarnya.. Sbb dia teramat laa besar dn aku ade alasan untuk tak jalan smpai abes.. Wakakaka.. ;p

Lagipun aku suke mkan kat food court OU.. Ngehehe.. Makcik tu indonesia kot, sdap dia masak.. Heehee..
beautiful_rose said…
wahh air terjun y jernih best!
lme x pergi...entah bile dpt.
chokio_nia said…
bes nye men air..huhu

btw btol2...mid lagi bes dr ou..ou penat n penin nak jln..huhu
Anonymous said…
air terjun mana? gabai?
apan lee said…
dah lama tak makan pizza.mengidam laa pulokk.
Si budak Aboi said…
adeh mcm ne leh jdi mcm ni !
Dak Wan® said…
Tapak tangan yg tidak bertuan? Takut!!!
hp???
ala...
sedih giler hp tak der...

g check cepat...
takut tulang punggung ko retak...
hahahahaha...

keju tak der???
sgt sampah...

getah sgt aku perlukan dalam toilet...
tolong sediakan...
aku nak main air...
hehehehehe...

g rehat²...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S