Thursday, January 14, 2010

dan aku...........



bukannya Naruto. aku tak pandai ninjutsu.

bukan Sasuke juga. aku tak pandai genjutsu.

bukan pula Sakura. aku tak pakar dalam medis.









tapi pada mulanya aku seperti Naruto juga, rasa keseorangan walaupun aku bukan Jinchuruki. dan lama-kelamaan kawan2 aku bertambah. ada sensei yang baik, ada kawan yang baik juga. buat hidup aku lebih bermakna.


tapi kadang-kadang, aku seperti Sasuke juga,  aku tak pandai ekspreskan rasa sayang. aku memilih untuk menyimpan sendiri perasaan hati. dan aku selalu wat taktau pada orang yang sayangkan aku.


juga aku ini seperti Sakura, yang punya cinta mendalam terhadap seorang kawan, walau apapun kesudahannya, dia tetap kawan aku. sampai bila-bila.













TammaT.

26 comments:

ezany said...

kreatif la.. hehe..

menteil said...

huhu.. memang smart ar.. ibu jari kanan naik atas!

acap said...

mesti kau orochimaru.kan?

Uruchimaru @ kf said...

hai ape kes ni sarah!

~kuyam~ said...

aplikasi carton naruto
wah3...nice lah!
:)

k.A said...

tak paham.sbb tak pernah tgk naruto.haha

Si budak Aboi said...

aik? citer naruto gak kamu suke ea..

Ms.Independant said...

cinta mendalam utk i ker sarah?

:P

Koyuki said...

kawan bawa sampai ke akhirat

Faarihin said...

menjadi aje elemen2 dalam citer naruto tu yer.. memang idea yg menarik.. smoga bersahabat selamanya.. (^__^)

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

but gud to be frenz....
coz im uchiha_momosukie....

ASaDa RyutaRo said...

best! best! best!

tapi kamu bukanlah kartun.. heh!

amirulhazwan said...

pergh

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

alamak....

kak yanie gebu tak layan la citer anime nih

heheheh

kasihkuamiera said...

aku aderlh aku :p

FarhanaDr said...

Aku ibarat sasuke.. Ohhhh!!! ;(

seimura said...

aku sasuke versi girl. ceh cm xde kaitan.

sI tEDI said...

puas aku nak memahamkan ayat2 versi naruto ni!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku addict naruto dulu...
tak tdo sambil tgk sampai pagi...

ko bukan mcm diaorg,
tapi ko lebih kurang mereka...
ape ayat aku nie...
mcm same je...
hehehehe...

Aie Seifer said...

xpun ko jadi jiraiya ..cun.haha

Solehah said...

hehe..semua watak citer naruto..

ezzati said...

pandai ek kaitkann..hehe

bunga ;D said...

KALU NARUTO NI ORANG BETUL da lama einaz ngurat.
sign *gatal=D

HonEyBuNNy said...

yeahhh..kwn sampai bila2...yeahhh..kita jua...hiih

Pisyek said...

pergh... ayat x leh blah..

haha... bgs3...

bakat yg ade jgn dipersiakan...

penulisan kreatif sebegini rupa yg kite cari.. hehe...

//berjalan2 dari pisyek.com

hurulaini said...

weh...cool la....:)