Saturday, December 26, 2009

mood-------> &^*%@#%*!^$%&#*@!^?/&

bila hati rasa sakit ,  aku berdiam diri. cari port tiada orang, sunyi sepi. aku ketap gigi. genggam penumbuk. aku tahankan mata aku supaya tidak berkelip. hingga mata aku sakit dan berair. akhirnya, kelopak mata terpejam dan pipi aku terasa hangat. ya. aku menangis.

lepas menangis, aku tidak juga berasa lega. maka aku ambik bantal dan lelapkan mata. bestnya tido. mimpi jumpa Naruto di Kampung Daun. dan bersahabat baik dengannya.


kalau boleh, aku nak terus tido. supaya boleh berada di sisi Naruto selama2nya.




kerana Naruto sanggup pertaruhkan nyawa demi temannya.









tapi realitinya, aku bukan seorang yang akan membebankan teman. apepun, terima kasih. aku sayang kamu semua.


p/s: aku okey je. ngah senyum nih..=)



17 comments:

litricherpop said...

aku baca mood kau tertulis. bagai seorang kanak2 riang berlari di atas jalur pelangi yang berkaler ragam.

jangan biarkan warna warni di garis langit hilang, kau cipta dan kau nikmati.

indah. ;)

avid said...

kawan ngan naruto lagi seksa. ko kena belanja dia makan ramen je nanti.

Unknown said...

NARUTO? bukan sasuke ke? adeh !

joegrimjow said...

kawan ngah main game psp naruto ni
nak bekenalan ngan die?
=)

cppc : ku nak bercuti sampai 3 hb ni. thx ya, slamat tahun baru in advandce =)

lumut said...

nape ni?aku pernah tdo 24 jam.serius.

Si budak Aboi said...

erk? knp ni? cik sarah betul ke ok nie..ehem3..=)

miszgarfien said...

sarah pun down juga ke..bila down camni, mula mood nak tdo je..hurm, jom kt sama2 chill...hehe...

Seimura said...

mari meriahkan kampung daun. heheh.

Anonymous said...

aku pernah nagenges mcm nie! serius aku bapok gila ke! nanti aku nak tulis la budjet aku nie sensetip akak ko suka kut jantan sensetip! haha..

ILA HonEyBuNNy said...

r u ok dear?? yalah...jom la tido...hiihiih

Syima Syaz said...

ahh?mase tgh down ke ni?
alahhh org tak tau apa2 pasal naruto..
*blur*

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Woot.. Nanges mmg best.. Bila digabung ngan tidur dn disaluti mimpi indah, rasa mcm sume msalah settle.. Pape pn, all the best ek.. Jgn tensen sgt.. ;)

myQza said...

aku kalau rasa sedih.. ske tekup muka dengan bantal. tidur. he he he

hisham said...

aku pun sygkn ko jugak.....tk cre..

lel said...

aku lg lembek
sket2 nak nanges
lepas nanges memang wajib tidoq
bangun tidoq i feel gooooood
:p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ok gak naruto...
tapi ko giler la layan perangai cacat die...
hehehehehe...

Anisa said...

kalau aku sedih aku nangis
hehehe