apa aku nak taip nih?

serius, aku tak malu nak mengaku yg aku bangun jam 10 pagi sejak 3 hari weekend ni. bangun je tido aku terus pi mandi. jam 10.30 aku on laptop..blogging sambil minum segelas air suam. sejak balik kl nih, bangun tido je badan sakit2..masih mengalami kejutan sebab tido atas toto.. maklum la kat umah abah tido atas tilam empuk queen size...zaman belajar memang begini. bersusah-susahan.

serius, 3 hari bercuti umum ni aku tak ke mana-mana pun. hanya terperuk dalam rumah. dah macam seorang suri rumah tangga. cuma tak ada suami je.haha. aku main masak-masak, main sabun basuh2 baju, then bila dah settle tugas suri rumah aku on TV, sumer drama aku tengok. pastu aku mulalah emosi dengan watak2 dlm drama tv nih..

serius, walaupun esok aku dah start kuliah.tapi aku belum juga rasa bersemangat nak masuk semester baru. dan oleh sebab bila hadir ke kuliah boleh jumpa ramai kengkawan, maka mood seronok terus datang. tapi....dah2, aku tak boleh bertapi-tapian..esok tetap kena masuk kuliah juga..

serius, aku bersemangat bila pembaca komen entry aku. walaupun entry aku macam bengap2 je bunyi dia..hahaha..



p/s: mood aku cam ok lepas tergelak2 baca Alif Firdaus Azis malam tadi..kahkahkah!


Comments

kire aku bace nie semnagat la nie...
hehehehhe...
ko nie...
same je kite...
masuk sem baru rase lemah...
hehehhehehe...
lel said…
jom2 esok pi kelas
tp kelas aku kul 11
bangun 1030 pun sempat lg haha
Wanie-san said…
dah start kuliah??wa...awat uitm yg lambat start ni??huhu
Si budak Aboi said…
slmt baje ea cik sarah !
Anonymous said…
selamat belajar yee..:)
Anonymous said…
gud luck frenz !
Rara said…
dh start kuliah? awalnye..pape pn,besh of luck 4dis sem.. :)
Yep2.. Aku suke gak baca komen2 orang.. Hehehe.. Walaupun kdang2 aku banyak merapu.. Hehehe..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S