setelah kemas kini. apa lg yg tak kena sila komen.

di malam ahad, aku hanya blog walking sket2 ja. cam malas ntah la nape..siapa yg tak tervisit tu, akan ku visit esok lusa okay..malam ni, aku hanya mengemas blog. blog pun kena kemas, kasi hilang segala sawang dan kotoran degil. kasi polish sampai readers silau..haha..ok.serius sekarang.

aku bukan blogger baru, dan bukan blogger lama juga. haa, pandaila nilai sendiri..

aku baru saja mengemas blog selepas membaca entry kat blog MELZ.sori malas mahu link..tapi entry tu memberi teguran kepada bloggers mengenai blog masing2 lah. siapa nak ikut dipersilakan.

Melz tgur pasal gajet jam, tak payah ada. so aku delete. dia tegur gak pasal lagu dalam blog, patutnya tak payah,  tapi aku tetap nak ada lagu..sebab lagu blog adalah lagu jiwa yg mahu dikongsi bersama readers, kalau readers taknak dengar, boleh la tekan pause dekat gajet lagu di blog ku ini. tak susah. klik sekali je. macam kau org klik iklan nuffnang tu, haa, macam tulah.

ada gak readers komen chatbox aku kenapa di bawah, ok. aku dah naikkan dia bagi duk atas, bagi readers nampak my chatbox so bolehla selalu bagi greeting selamat pagi/selamat malam dan sebagainya, sapa nak letak iklan pun boleh tapi tak sure aku akan view back ke tak.

aku juga dah limitkan hanya 4 post dalam page aku..so you all tak yah scroll down dgn berpeluh-peluh. bloglist pun aku tak show all, mana yg terkini update saja akan ter'appear'. selain kemas kini blog, aku juga manage blog yg aku follow, aku un'follow' blog yg aku rasa macam tak 'connected' ngan aku.maksudnya cam blog tersebut dah berbulan tak update. atau aku tetiba cam dah tak tertarik untuk follow..dan aku juga un'follow' blog yg tetiba bertukar setting kpd 'invited readers only'. oleh kerana aku tak di invite maka aku tak bleh dah nak view blog tersebut,that is why aku stop follow.

aku dah design blog ni se'simple' yg boleh. supaya blog ni ringan, maka dgn internet lembab cam siput pun readers tetap boleh view tanpa masalah 'loading' yg lama. ceh, betapa aku ambik berat soal keselesaan readers ku semua yg tersayang..oklah, sampai sini saja. jika ada lagi yang tak kena pada blog aku ni silalah komen selepas baca..




p/s: aku harap sangat kau orang tinggalkan komen untuk entry nih..sila ye jgn malas2..=)

Comments

Seimura said…
actually blog ko msh berat lg sarah..
tu je komen aku. heheh..
aku akan sentiasa komen entri rakan²...
kene hargai ape yg org tulis...
hehehehe...
aku nak komen ape???
no la...
setiap bloggers ade ape yg diaorg nak...
maseng² nye minat...
so aku tak kesah...
lel said…
xperasan pun blog sapa berat or ringan
sebab skali buka 5 tab
then wat benda lain
mana yg dah setel baca laa
huhu
hisham said…
salam,,so..dh kemas la nie..jap i chck...ha..!.tu ade air milo tu..hehe
Si budak Aboi said…
emm milo tue tak tinggal ea..!
Anonymous said…
ok dah ni cik sarah
comel cam ko..keekekekkeke

mmmmmm..lg satu..dah ok dah ni..
cume kalo buat posting..
buat dia kasi justified..baru nmpk lg kemas..


hehehe...
muuuaaaahhhhhss xoxoxox
.millalara. said…
yeah.. dah berseri2 bercahaya ohh.. :)

bersih.. suci.. murni saja..
Wanie-san said…
blog sara masih hijau seperti dlu..
hihi dah ok la blog sara ni cume
ari 2 chatboz 2 mmg bawah sgt kan...
skrg dah ok la 2..=]
Anonymous said…
ok je blog..simple..mcm lagu sy xsuke ada dlm blog sb kadang2 ganggu fokus membaca..hehe.tp tu ikut awk la blog awk kan..hhee
Syima Syaz said…
ok..senang je masuk.ak berat pun...
ezanykun said…
buat jer la camne pun.. kan layout masing2.. cuma jgn biar org lain susah nak msk dah jer.. hehe..

tapi skang ni rasa mcm ringan.. dulu2 pun xde la berat sgt..
¶A.K.I¶ said…
chaiyok la sara!!
aki x kms kini lg...
sdg dlm proses~
kemas kni blog ni mmg mkn mse yg lme..
Ibu Ammar said…
# seimura
tenet ko yg slow..haha

# meniti senja
'tak kisah' pon dianggap sebagai komen..tq!

# Noorlaila
aku tak bleh buka blog sekali banyak, hang terus..

# hisham
milo tu peringatan pada readers, kalau jumpa sila belanje.haha

# si Budak aboi
penting tu,

# jane
ok, akan ku ubah di entry akan dtg..tq

# millalara
hiperbola komen ko nih..hehe, thanks

# Wanie-san
thanks, padahal ku bukan suka hijau..hakhak

# Amyliana
thanks, n maafla sebab tetap tak moh buang lagu..hehe

# sYMA sHAZ
thanks, hehe

# ezany
tq!

# @ki
betul2, kemas jgn tak kemas..=)

#
Solehah said…
ye..patut la blog ni laju sgt..hehe

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S