wanita dan kemeja lelaki.

p/s: ari ni jumaat ada pasar malam.yea! nak beli nasi kerabu..yes! rindu giler nak makan nasi kerabu.=p







sempoi, dan punya gaya. dulu time skola menengah, aku suka tengok senior2 pempuan dress up
tshirt lengan pendek ( bhgn dlm) n sarung pula kemeja lelaki ( di luar). jenis yg kotak2 byk kaler.
 biasanya pakai pergi dewan makan, or pi prep..


lagi besar kemeja lagi sempoi. walaupun sempoi tetap nampak cantik dan cool. kenapa kemeja lelaki?
sebab dulu2 time skola menengah, kemeja perempuan yang ada semua fit (ikut body).
dan tak nampak sempoi malah nampak kasual. macam nak masuk ofis. budak skolah pakai macam tak sesuai kot.


tapi now dah banyak kemeja perempuan yang agak longgar dan selesa.

aku memang sedang mencari-cari kemeja perempuan yang sesuai supaya nampak matured n tak ladies sangat.  mungkin macam kemeja di bawah..








jenis yang labuh dan bercorak abstrak. tapi lengan singkat pulak.
tapi takpe, boleh tutup dengan stongan.

ok, jangan salah faham, aku bukan jual kemeja dalam blog. gambar ehsan pakcik google..=p


sebenarnya kalau jalan2 aku asyik la pakai tshirt lengan panjang.. pastu org akan ingat aku ni budak skolah lepas SPM. (tau la aku ni kureng tinggi cis). so aku rasa nak update skit gaya supaya tak
nampak budak2 sangat.

 kenapa mahu bergaya matured ngan kemeja?

sebabnya... takkan nak nampak matured ngan baju kebaya lak..hahahahaha




p/s: sape nak belanja aku tengok wayang cerita AVATAR? cepat booking ticket this weekend..KLCC plez, hahaha,=p










Comments

Seimura said…
loh xpe la nmpk cm bdk lepas spm. tu namanya awet muda beb. ko patut bangga. hahah.
ARIF ZARIPIN said…
x berapa kene sangat pompuan pakai kemejalelaki..pompuan pakai kemeja pompuan baru ok..hehehehehe
Ibu Ammar said…
# seimura
kalau nampak childish takde plak org ngurat, haha

# Arif
eh, taula, try baca betul2 entry ni, kan aku mention nape dulu2 tak pakai kemeja pempuan...ape daaa
Rara said…
avatar dh tgk dh ritu..besh! g la tgk cpt.. :)
Cik Bayu said…
jom lepak kt klcc!
sharamli said…
sek0lah kit0rang dulu kal0 nak try kena belasah ngn warden..pakaila ..

nak turun amek air kat dewan mkn p0n kena pakai kemas2..
Anonymous said…
perempuan bertuah sbb kemeja ala laki pon perempuan bole pakai..

klu laki pakai perempuan punya,tentu lain pendapat org kan??:)
Anonymous said…
adedede
dah citarasa wanita plak
wanita = 30an
Yuki Yusuf said…
suka petak2
chantek
hisham said…
suke i tgk pompuan pkai baju2 cmni..nmpk raged skit.,,,hehe
meosara said…
sy nk awek mcm model tue
cikNiarun said…
yup2..fesyen yang skang ni, dah banyak yang descent sebenarnye, dah takde sebab kita nak bukak aurat kan..huhu

p/s: im trying~
gaya sentiasa berubah...
by the way...
otel aku dekat klcc...
jom avatar...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S