Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009.

ini adalah entry terakhir di tahun 2009..tapi aku tidak berminat untuk buat entry yang panjang. kerana tidak ada apa2 yang nak diceritakan.

kesimpulan tentang life aku sepanjang 2009, memang ada pahit dan manisnya, malas nak cerita,
 biar aku saja yang tahu.

sebagai penutup entry, silalah tatap foto aku di bawah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




nampak tak muka aku?.





entry tamat, see u next year.=p


16 comments:

M O N I C A said...

sy npkkk..XD

♥SYAFIQAH ♥ said...

hehe..sy nmpak juga..btw,camat taun baru :)

Si budak Aboi said...

cis pengelat !

Eazy Izzuddin said...

selamat tahun baru...
=D

Ms.Independant said...

nmpk jugak!
epi new year sarah!

:)

fik_autoz^^ said...

slmt thun baru........^^

hisham said...

salam..takut gak tgk pic u ni...cam bayangan hantu,,,,hehe....slmt thn baru k...tk cre

kawie2020 said...

selamat tahun baru...

AM SYA said...

slamat thun br dek! ;)

hanakimi said...

epy new year.

Uruchimaru @ kf said...

x nmpk pun ker kf yg rabun !

btw happy new year !

cik sarah karin........

sharamli said...

xnampak..xnampak..

xaci letak gamb0 cmni...

kerjaseni said...

tahun baru, azam baru. betul ke semuanya baru? rasanya, cuma masa berlalu... harap2 berbezanya 2010 banding 2009. penat 2009 masih tak hilang...

Syima Syaz said...

nampak2.... sbb dah pakai spek so lagi clear..
selamat tahun baru sara...
goodluck!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

muka ko yg bayang² tue eh???
hehehehehe...
selamat tahun baru...

Ms.Independant said...
This comment has been removed by the author.