Friday, December 25, 2009

apa yang kau rasa bila.....

KAU MENIPU...



-> rasa sesak dada?
-> sedih
-> macam diri tidak berguna



ATAU KAU RASA



-> happy
-> puas hati
-> nak menipu lagi dan lagi




kau bagi alasan..kau menipu demi jaga hati orang.. tapi ternyata kau salah..kau sebenarnya menipu, demi menjaga air muka kau..


orang yang ditipu, akan lebih rela jika kau berkata benar meskipun mengabaikan hatinya.


ia jauh lebih baik daripada kau menyakitinya dengan penipuan.







p/s: aku ingin lari ke tempat yang jauh.

14 comments:

Farhana said...

Hmmmm.. Perasaan trtipu tu mmg sgt berat utk terima dn digest.. Even kalau hati dh okey, ttap akan rase dn igt smpi bila2 pnipuan tu.. Tu yg susah.. Lagi2 dlam prsahabatan atau prcintaan.. Nak jaga hati orang tapi mgkn dgn cara yg tak betul..

sI tEDI said...

Aduhai..

siapa yg menipu?

aku tidak suka di tipu. aku harap tiada org juga yang akan menipu aku!

hans said...

aku xsuka ditipu tapi suka menipu
hahahah
gila kejam

seimura said...

hmm.. sbnrnya ade sesuatu yg ko pendam n xterluah. harap byk bersabar n bertenang.

meo188 said...

meninggalkn aku sndiri

Kaito said...

aku benci ditipu...tapi kena aku suka sgt menipu...haha..tu namanya fitrah manusia juga

Si budak Aboi said...

hrp kamu ok !

pisey said...

berapa kilometer kita nak lari ni awak?jomlah.

sakit.

avid gunner said...

terasa. cis.

Uruchimaru @ kf said...

klu terpakse ape ble wat x gitu cik sarah ?
ops jgn mrh.... peace no war !

Shahrul Azry said...

lari berapa ratus meter je dah pancit..

Rara said...

alsn tuk mjge ati org kmgkinan stu pnipuan jgk..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kenapa nak menipu...
jujur la...

yAtiE said...

nk lari mana yg? meh dtg umah aku hehe