gambar di entry ini akan di delete, sapa cepat dia dapat...

ok, siapa yg lambat view, aku dah delete gambar tersebut, haha! tapi keji juga ya Boneka bertindak mengcopy nya cis! sudah aku duga akan ada yg bertindak demikian.huh! Boneka, aku tak halalkan ko sebarkan gambar tersebut. jika tidak, see u in court! (ini seyes).


ok, semalam aku siap membagitau yg aku nak mimpikan dia, rupanya betul2 aku mimpikan dia, mimpi aku tengok dia dari jauh..dan dia tak nampak pun aku..(jenis mimpi yg macam takde jodoh je, =p )

tapi nape aku cam bangun pagi dengan mood yg baik hari ini?..hanya kerana bermimpi mood juga boleh jadi baik sebegini..(kalau jumpa betul2 mesti mood lagi baik..=p)




Comments

ILA HonEyBuNNy said…
yeaaahhhh dp tgk...hiihihi..khusuknya dia stdy...ngeh3
anaklaut said…
salam..

mcm ni study gerenti cemerlang semua subjek ni..

tq singgah anaklaut
salam maal hijrah buat anda.
miszgarfien said…
hurm..ptt la sarah still xleh lupa kan dia...rasa mcm sepadan je...xpe la..bukan jodoh agk nye...tb2 terindu lak kat mr.N
Anonymous said…
aku siap save mana tau kut2 puteri na tgk hak hak hak hak!!
sharamli said…
mcm kenal je...

nak carik kt elearning...ha3
lel said…
siot boneka save gambar
hahaha

kirim salammm
kirim salam je pleaseeee
:p
lel said…
sha lagi ganas
search cepat!
Wanie-san said…
owh..nasib cepat!dpt juge menengok nye..=] upload pic die senyum bley??=p
klo aku save sure aku kelihatan songsang..
ahaha..
Anisa said…
ala..
tak dapat tgok pon
asyik2 lambat je aku nih
green said…
gambar pe ni??dah terlepas daa
Anonymous said…
gmbar pe? dh delete ke?
meo heart said…
nk tgk gmbr tue bleh?

encikmeor(a)yahoo.com
gambar apakah?
x dpt tgk...
hiks
xD
hans said…
boneka bab2 ni memang pantas
chokio_nia said…
tak sempat la weh..tape2..nex tym..ad ke??haha
Anonymous said…
ruginya aku x dapat tgk
cis
chentaMAYA said…
ops~
hee~
mmpi kdg2 bley wat hepy!~
Si budak Aboi said…
hehehe..dream come true ea..!
Hahaha.. Takde jodoh kot sbb tu tak dapat nk nengok ni? Aiseyyy.. Haha.. ;p

Mimpi.. Bestnye mimpi.. Lama dh tak mimpi enak2.. Huhu..
¶A.K.I¶ said…
alaaa!! ak x tgk lagi!!
Seroja Jingga said…
mimpi memang boleh mempengaruhi mood! malam tadi hausemate akak kata akak tido bercakap! bila akak tanye dia..ape yang aku cakap?
dia cakap..ko cakap omputeh!

cam lahanat tul..mungkin terlmpau bnyak sangat bercakap kat hotel..ni lah padhnye.!
Pisey said…
mimpi seronok2 sikit pun satu hari leh sengeh sampai ke telinga.

haha.
serius.
fara said…
ala. tak sempat tgk!
nak tgk! nak tgk!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S