rasa nak kawin.

p/s: perasan tak blog ni dah lama sepi tanpa gambar?. huhu, maka aku pun cari gambar yg seswai dan muncul la idea nak wat entry ni, haa. macam tulah.



3 perkara tentang  aku sebagai pengguna Maxis prepaid:-

1. aku last topup credit hp pada 23/11/09 dgn nilai RM10.
2. aku tak wat call sejak seminggu yg lalu.
3. credit hp skang tinggal 8 sen.


5 perkara tentang diz semester break:-

1. 'mood' happy sebab dapat blogging di rumah dgn adanya streamix sesat. trimas kpd owner, I mintak halal yea.
2. 1/6 dari masa seharian dihabiskan untuk berblog/blog jumping.
3. dah 10 hari skip makan malam. sampai adik aku gelar 'si pen'diet'. whatever.
4. tugas sebagai pekebun tak bertauliah berjalan cam biasa, tapi hari ni tetiba abah bagi cuti.haha
5. tiap2 petang weekdays tengok cerita dongeng indon. malam tak tengok tv sebab suka tido awal.



tetiba ada readers sound penulis...
.
.
.
.
.

" orang datang sini nak baca entry yg ada kaitan dengan tajuk lah!"
.
.
.
.
.
maka penulis pun jawab.
.
.
.
.
.
" aku memang rasa nak kawin, tapi aku takda calon, dan aku juga takda duit satu sen pun untuk wat majlis kawin, so cam mana ni?..nampaknya belum ada rezeki untuk ke arah kawin, jadinya aku kena duk diam-diam jela, mungkin boleh practice memasak dan kemas rumah, itu jela yg aku mampu buat."
.
.
.
.
baiklah, tak dapat kawin, dapat tengok gambar pengantin pun jadilah kan..haha
.
.


diz is my friend ( kami ni sebaya) yg kawin bulan Mei yg lalu..boyfren dia dulu berdozen2, tak sangka dia kawin awal.hehehe

rupanya jadi raja sehari kena 'sopan ayu' cara begini. imagined jap gaya aku jika seperti gambar di atas..muahahaha. akankah mungkin lebih ayu?..





p/s: siapa pernah tengok citer kungfu cina SUPREME MASTER? tetiba aku rindu ngan hero citer tu, mau kawin ngan dia bole?

Comments

yanamib said…
huhu..mmg syok tgk org len bahagia..=)
Anonymous said…
haha.. aku gelak je okay! sebab aku tak tau nak komen apa so aku gelak je hahaha..
lel said…
yela kena ayu
makan pun tak kenyang
org lain yg habiskan makanan pengantin
huhu
yg ada calon pun lom tentu kawen awal
hahaha
kalo pengantin tak sopan ayu
mau haru biru kenduri tu..
;)
hisham said…
wei..sabar2...hehe..tahan nafsu tu..fokus kt study...
Amieynna Amin said…
salam..
nak kawen?
ade calon da eh..
~~

_salam singgah_
Unknown said…
aku nak bg calon sorg kat ko pun susah beb... sebabnya aku pun takda calonnya... haha~~~

aku rs kan kita dh smpai seru la beb... sebabnya aku pun tak sabar2 nak kawin ni... haha~~
Ibu Ammar said…
# y@n@
tumpang gembira sambil hentak kaki dan jerit.."bilalah turn aku plak?" ..haha

# Boneka
apayg kau gelak bukan ada lawak pun. apalah

# Noorlaila
control ayu, haa, begitulah

# NuR
ai, kena practice nih..haha
Ibu Ammar said…
# Hisyam
haha, bukan nak kawin sebab nafsu, tapi mahu berdua lebih baik..haa, macam tulah

# Amieynna
jawatan 'calon suami' masih kosong lagi sapa nak apply silakan..haha

# chayachenta
haha, jom mencari calon bersama-sama.. mana nak cari nih, kat pasar malam takda jual ke..kahkah
sis pun nak kawin ar bila tgk org lain kawin..ble???
DramaQueen said…
dik. perkataan kahwin tu itself da menggambarkan best kahwin. yes. no doubt. sme halal dengan pasangan.. bole bina kehidupan.
persoalan.. r u ready with those responsibility? if yes, is he the right person? Ask Allah then.. okeh..

kamu ni cute. harap kamu juga bertemu jodoh yg baik. study kasi abes, kerja dan rasa nikmat hidup dulu. just a piece of nasihat from someone older..ekekek.. but i m not too old okeh! cheers ;)
ILA HonEyBuNNy said…
waaa..nak tawin jgk...ihihihi..kwn2 ila pn da ramai tawin..ihi
min said…
sgt comey pengantin nye kan..
kawen??
insyallah klu sampai seru kan
heheee
Anonymous said…
hai hai hai. ilek la, single pn bahagia aper =)
Seimura said…
kau jgn langkah bendul ok? hahahah..
ayoo...
ko nak ape pon dalam dunia kene usaha...
kalau tak der bf cari la...
tak der duit cari...
usaha²...
kite bukan dilahirkan jadi anak tun or dato...
celik² ade duit...
kan²...
hehehehe...
Anonymous said…
ko memang ayu apa
dilot said…
tengok org kawen mmg rasa nak kawen..hehe...

tp fulusnya la pulak kan.....aisseiii...

salam singgah dari dilot..
www.dilahdilot.com
dah boleh la tuh..
haha..
zella y said…
mest best agaknya kawen ni hahahah...
xsabar gak nak kawen tp kenalah tungggggggggguuuuu... ;)
Si budak Aboi said…
ni nak kawen dah reti masak blm? hahaha...
ezzati said…
hee..nak kawen ke? smoge berkawen la cpt2ye :)
Ibu Ammar said…
# akukahmilikmu
haa, bile ye kawin?..

# GiGGle gal
thanks ya sis, i'll take ur advice. saya cute?..owh..terbang I sekejap..haha

# HoneyBuNNy
jom berusaha ke arah kawin..haha

# min
mmg kawan sy tu comel macam sy gak..haha

# FiFFy
memang bahagia..!no doubt.

# seimura
haha, sapa cepat dia dapatlah..huu

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S