bila last time kau dapat penumbuk?!

masih dalam minggu add n drop. sakit jiwa dan sakit otak fikirkan waktu subjek yang clash n tak da gap. minta dirombak, orang lain tak setuju..

waktu subjek yg dah sedia ok untuk jadual aku, mahu dirombak oleh pelajar lain pula..malah mahu ditukar tarikh peperiksaan.. nak tak nak aku consider bersetuju juga.


semua tak seperti yg aku mahukan, semua tidak menyebelahi aku. boleh tak..aku nak bagi penumbuk biar berterabur gigi mereka semua yg menyusahkan aku?!


mangkuk jamban betul!

......................................................................................................



aku memang....macam nak menyumpah!

Comments

Anonymous said…
mangkuk jamban? ko libas je dgn high heel ko sarah oii
kawie2020 said…
hahahahaha.. mangkuk jamban tuh...
hisham said…
u relax ke..ade kejutan yg best u dpt nnti..insyaAllah...
lel said…
aku pun sampai kena denda sebab lambat tambah subjek
melayang 30
jadual pun clash tp aku amek gak
sbb nanti takut xleh amek dah
all the best utk sem ni yea!
sharamli said…
caman leh clash erk...

memang ssh kal0 cmtu..0rg p0n penah gak..tepaksa ikut yg maj0riti sbb kita menumpang klas di0rang...
Yuki Yusuf said…
penumbuk campur terajang sekali..

rilek2..
Ibu Ammar said…
# Uruchimaru
aku mana ada high heel..selipar jamban ade la..haha

# kawie2020
abis mulia dah mangkuk tu..huh

# imsosupernotcool
teringin giler weh, kalaulah benar boleh..

# meniti senja
ngah sabar la ni, kalau tak sabar dah lama ada yg lebam biji mata..

# hisham
ko ke nak bg kejutan?

# noorlaila
kat UM ni kalau clash terus tak dapat masuk sistem..

# sharamli
sebab manusia yg susun jadual tu tak pandai walaupun kerja kat universiti.

# Koyuki
aku tak pandai terajang, maklumla tak cukup ketinggian..haha
ahmad endo said…
standetlah tu...aku pun prob sama ni...hehehe
myQza said…
aku pun ske menyumpah dan menempeleng org!

tapi dalam hatI!
ekekekke
Ooppss.. Meh sini meh.. Aku blh lend a shoulder.. Heehee.. ;)
nak lebam kan bg tahu aku...
aku nak join...
hehehehehe...
Rara said…
lg tmbh skit ati,ble kite plak tpkse ikut bdk repeat pnye schdule..gler arhh..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S