Friday, November 13, 2009

jagung..jagung..

jagung.jagung. yeeha! mood happy selepas makan jagung..sedap walaupun kurang manis..sejak duduk di rumah sewa, aku mmg tak komplen tentang makanan..asalkan mood makan mmg sedang bagus, maka semua makanan jadi sodap! (sebenarnya nak puji bahawa seisi rumah aku ni mmg semua pandai menjadikan masakan menjadi sedap)..

tetiba teringat time aku kecik2 dulu, rasanya time tu aku umo 2 tahun, kakak aku umo 4 tahun, abah selalu ambik gambar kitorang time tu..(sumpah aku tak ingat apa2 sebab umo br dua tahun)..tapi masa aku tengok gambar2 tu umo aku dalam 5 tahun cam tu..aku pelik tengok gambar2  time kecik2, sbb semua gambar tengah mamam jagung..dan akak aku tak pulak makan jagung cam aku..kenapa ntah abah mesti ambik gambar time aku makan jagung..pelik betul.. gambar kat laman rumah makan jagung, gambar dalam rumah pun makan jagung jugak..alahai...macam comel saja..huahua!






setongkol rm 1.50, 3 tongkol = ?????



aku makan setongkol ja...




p/s: mentengok Nur Kasih, layanzzzz!

12 comments:

seimura said...

aku pon pelik npe asal amik gambo ngn ko je mst ko tgh mkn jagung mase kecik2 dulu. sungguh comel sekali. wahahah...

kawie2020 said...

hehehehehe.. jagung pon fav aku gak.. bila kita nk makan jagung sama2.. hehehehe...

sharamli said...

ala..nak menteng0k jgk..sambil memakan jagung

mier@merr said...

mane2...?? mane gmbr mkn jagung..??? hehe

nursarah87 said...

# seimura
haha, kenapa aku je yg makan jagung, nape ko tak makan jagung jugak..wakakaka..

# kawie2020
jom la makan sesama..ko belanja eh

# sharamli
sedih weh episod nur kasih hari ni

# mier@merr
ada kat laci bilik aku kat rumah..hahaha

seimura said...

hoho. mgkn time 2 aku dh hbs mkn, ko xhbs2 mkn jagung. atau jagung ko lg besar dr jagung aku so ko lmbt hbs mkn. logik x teori aku nih? huahahah..

Syima Syaz said...

aduh...rindu nak makan jagung..!

lea said...

sedap pulak nampak jagung tue

{lumut} said...

sdddppp..
mne lak ku nk cekup jgung..huhu

meo188 said...

nk suap leh?

seroja jingga said...

minggu lepas akak makan jgung bakar
beli kat pasar mlm..sedap gile

Fatt Chin Choy said...

hehe
teringat aku masa kecik
aku ni tak suka diambil gambar
jadi family aku ambik gambar curi
makan jagung jugak