Friday, November 13, 2009

air mata cinta

cinta kadang-kadang adalah sejenis air mata. kau boleh sorokkan perasaan cinta dari orang lain, tapi kau tak boleh sorokkan air mata supaya ia kekal tersimpan dalam mata kau. apabila air mata menitis dari kelopak mata, maka ia akan dapat dilihat oleh orang lain. sekalipun tiada org yg dapat melihatnya, pipi kau pasti merasai kehadiran air mata itu.

cinta adalah sejenis tangisan. cuba tengok baby yg sedang menangis, baby sebenarnya menangis sebab dia minta supaya ibunya mencintai dia. apabila ibunya memeluk dengan kasih sayang, maka baby tu akan berhenti dari menangis.

cinta adalah sejenis kesedihan, apabila cinta itu terlarang dan tidak kesampaian, macam cerita Cinta Balqis yg ditayangkan pukul 6.30 ptg isnin hgga khamis..(tetiba ada sesi promote).

cinta adalah kesakitan apabila ada jiwa yg terkorban, macam cerita Nur Kasih jumaat jam 9 malam. (promote lagi)..

cinta airmata dr seorang lelaki bernama lee min ho dalam cerita boys over flower sungguh menyentuh hati.
(sekali lagi promote).




Boys Over Flower



p/s: dah berapa kali kau menangis kerana cinta sepanjang hayat ini?

8 comments:

Mazeed said...

ko mmg tgk cte kan.... ;P

seimura said...

cinta itu ketawa dan airmata....(lagu jiwang lestari dolu2..)

sharamli said...

cinta ini membunuhku.. (dmasive)

nak p0m0t jgk..

mula2 bc cm sedeh..tp bile time p0m0t2 ni..rs ilang plk sedih..hu3

Solehah said...

nak cinta tanpa air mata..letih la annagis seabab cinta..hehe

kawie2020 said...

cinta itu kasih..
cinta itu sayang..
cinta itu bahagia..
cinta itu ria...

asyik tentang cinta yg sedih2 jer..
tu yg bagi tentang keindahan cinta..

arque said...

cinta itu buta. xP

nursarah87 said...

# Mazeed
hehe, tau takpe..

# seimura
lestari rock jiwang..

# sharamli
cinta membunuh?..tidak2..!

# Solahah
hehe, samalah..letig jugak!

# kawie2020
cinta itu indah jika tiada airmata

# arque
mmgla buta sebab tak da mata..

Fatt Chin Choy said...

cinta itu semua rasa dalam satu