"saya cirit-birit Tuan"


satu hari di sebuah pejabat.


" Tuan, saya nak minta pelepasan untuk hari ini "
" apa pulak alasan awak kali ni "
"err, saya cirit birit Tuan "
" aik! cirit birit lagi! minggu ni saja dah 3 kali awak minta pelepasan kerana cirit-birit "
" nak buat macam mana Tuan? takkan Tuan nak tanggungjawab kalau saya tercirit kat ofis ni, tandas dahla jauh "




keesokan harinya.


"Tuan, saya nak minta pelepasan lagi hari ini "
" saya dah tau apa alasan awak, tapi saya tetap tak benarkan "
" tapi Tuan...."
" tak da tapi! saya tetap nak awak bertugas pada hari ini dan takkan ada lagi pelepasan gara2 cirit-birit awak tu, faham!"
"kalau saya tercirit time kerja macam mana Tuan?"
"jangan bimbang, saya akan bertanggungjawab! mulai hari ini saya dah sediakan bilik baru untuk awak, Normah, tolong tunjukkan kat Kamal ni bilik baru dia "






" ini bilik baru En.Kamal "
" Hah!"








Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S