Sunday, October 18, 2009

jangan kena mulut!


jom minum!


satu hari dalam kelas 4 Melor. (S.K, LKTP Tenang, Labis).

"weh, sara! ko ada bawak air tak? aku haus la".

"owh! ada.."

"err..terima kasih".

"sara! tadi masa apek minum air tue..mulut botol air tu kena kat mulut dia".

"lah, kenapa pun kalau kena mulut dia?"

"eh! ko tak geli ke?"

"geli apanya?"

"nanti bila ko minum air tu, mulut ko macam kena kat bekas mulut dia".

"erk!?.."


monolog dalam hati berbunyi->
"kenapa pun kalau mulut aku terkena bekas mulut dia?..cuma bekas je pun..bukannya aku bercium dengan dia..lagipun, aku mmg suka kat apek, so apa salahnya kalau mulut aku terkena kat bekas mulut dia...huahuahua!"


"sara! lain kali, kalau budak laki yang mintak, ko cakap siap-siap, jangan kena mulut!"

"erk! ermm..baiklah".

monolog dalam hati berbunyi lagi->
"tak faham betul lah! apa salahnya kalau kena pun..! isk! "




p/s: ini cerita time skola rendah..bila dah besar, pernah gak kongsi straw dengan someone..erk!