Thursday, October 1, 2009

mak kucing dan anak-anak..

masa balik raya aritu, pakcik sy yg tinggal di puchong telah membawa bersamanya seekor mak kucing kacukan parsi, dibawa bersama juga 2 ekor anak kucing kepada mak kucing tersebut..nak story sket, bahawasanya mak kucing ni sangat menjadi perhatian di rumah nenek sy sepanjang raya kerana kecomelan dia dan anak-anak.

ini adalah kali pertama mak kucing ni melahirkan anak, 5 anak kucing yg kesemuanya tidak seperti ibunya, tapi pakcik sy hanya membawa 2 ekor saja anak kucing, 3 ekor lg dijaga oleh adik ipar beliau di seremban..mak kucing ni telah pun dimandulkan maka dia tidak akan beranak lg selepas ini..oleh sebab dia dimandulkan, mak kucing ni telah menjadi semakin gemuk dan semakin malas, dia hanya mahu tidur sepanjang hari..

mak kucing ni sangat dimanjakan oleh tuannya..makcik sy akan mandikan dia setiap hari..makan pun mak kucing ni suka disuapkan..apa kes la kucing ni lebih manja dr manusia..
nama mak kucing ni adalah->>Sayang!




mak kucing yg paling comel..!

anak2 kucing yg baru berusia 4 bulan..masih menyusu biarpun body dah dekat sama besar ngan mak dia..huuu


adik sy kata, nama kucing ni 'Senandung Si Dayang'..haha, comel giler..


mak kucing ni pandai posing...cam model, pas sy siap snap gambar dia terus blah.. genius punya kucing...haha..


sangkar kucing, ke reban kucing?... kucing2 ni tak kisah duk dalam benda alah ni selama sehari tanpa keluar..

7 comments:

misz beauty said...

beauty sangat suke tucen...:-)

thanx for dropin by at ma blog dear...;-)

Fatt Chin Choy said...

OBESITI nanti kucing ko tu makan tido jer

hehe

nursarah87 said...

*misz beauty*
sama la kiter..suka kuciing..

*Fatt Chin Choy*
kucing tu dah tak leh mengawan lagi, tido aje yg die leh wat..uhuuu

meo188 said...

rase nk smack down semua kucing kat atas nie. sgt2 comel

nursarah87 said...

*meo188*
jgn la mereka di smackdown..uhuuu..

abang besi said...

tiap2 hr mdi?wow/./.pakcik kordi pon mandi 8 hari sekali...kui8x..wek3...comel ah waks!!!!abgb esi pon ade 6 eko kt umh nie...yg plg abg besi syg nama dia al rischa....=)

muhammad said...

mak kuceng dh tau dia dh takleh brsalin lg, sbb tu asik tdo je