Friday, October 9, 2009

apabila tuan muda Alba tiada disisi..

memang sejak dia hadir pd pertengahan tahun 2005, tak pernah sekalipun dia berenggang dari sy..dia macam dah sebati dengan diri sy, tak kira bila waktunya, ketika dalam kuliah, ketika dalam lena dan dalam jaga,ketika di bilik mandi, dia sentiasa ada menemani..sampai ramai beri teguran, pegi mandi pun pakai jam tangan ke?

rindunya apada tuan muda Alba. kenapalah sy masih tak sempat2 nak berikan beliau 'nyawa' baru?..dah lebih 5 bulan tuan muda Alba koma tak sedarkan diri..dan selama itulah sy membiarkan pergelangan tangan kiri sy kosong tanpa pengganti..arghh! walau apa terjadi, sy tidak akan mudah berpaling darimu wahai jam tangan Alba kesayanganku..isk.isk..(menitiskan air mata)..

kenapa lah kakak sy asyik terlupa untuk membawa tuan muda Alba berjumpa doktornya..dan kenapalah sy amanahkan tugasan menjaga tuan muda Alba kepada kakak sy?..baiklah..selepas ini sy berazam tidak mahu lagi meninggalkan tuan muda Alba kepada sesiapa..mmg tak boleh harap..

wahai tuan muda Alba buah hatiku..nantikan kepulangan cik muda mu ini ya..takkan cik muda biarkan dikau menderita keseorangan lagi, dan keakraban kita..pasti akan kembali seperti dulu..!



tuan muda Alba.

18 comments:

abcdeftyyhahh said...

salam, wah namanya cukup menarik~

LaNuNsepet said...

habis bateri ker?

ninim said...

jangan sedih2

+akufobia+ said...

hidupkan cepat.

Manusia said...

masalah pe nie..
rosak tang mana??

ezany said...

jgn biar lama2.. nnt dia majuk xmau idup terus.. hehe..

mOhd irWAn said...

beli baru

nursarah87 said...

*Abcdeftyyhahh*
menarik ek?..time kasih..hehe

*LaNuNsepet*
rasanya abis bateri..tapi tak cek lg..huu

*ninim*
sedih tadi je time lapar, skang da kenyang terus hilang sedih..kahkah

*+akufobia+*
blum ada masa nak balik, tuan muda kat hometown..huu

*Manusia*
taktau la, tak bawak gi cek dktor lagi...huu

*ezany*
itulah yg dirisaukan sekarang nie..uhuk!

*

nursarah87 said...

*mOhd irWAn*
tengah kering poket, mana nak cari pengganti tuan muda..

sharamli said...

nanti jadik tua x?

Ries Lee said...

adik beradik Albab la jam ni kan...
huhu..

unrestmind said...

hye salam jengah...sedihnye en3 nie.,sy tumpang sdh...k la,u tk cre k..,,kita tukar link...

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

haha

hari hujan katak panggil,
kalau sejuk masok gua,
supaye lu xmenggigil,
jgn lupe singgah blog gua.

hehe..ok x?ngeh3

nursarah87 said...

*sharamli*
taktau la tu, maintain muda pakai safi rania gold boleh ke?

*Ries Lee*
bukan, adik beradik Jessica Alba tau..

*unrestmind*
sy sedih kejap je..huhu..dah tukar entry pun..

*shed mohamed bin syed hassan*
cam mana aku nak balas pantun ni ya..

ehemm..

berbaju kebaya bersulam di lengan,
dipadan dengan selendang ungu,
terima kasih di atas kunjungan,
silalah sudi datang selalu.

meo188 said...

awk ni cermat orgnye :)

nursarah87 said...

*meo188*
pakai jam tangan pi mandi dikire sebagai ciri cermat ke?..ehehe

Fatt Chin Choy said...

untungnya si alba mandi sama2

nursarah87 said...

*Fatt Chin Choy*
itu je yg bole ko komen?...isk