Thursday, October 8, 2009

good news!

ini bukan berita terkini hiburan sensasi, kahkah..cuma nak share berita baik..kuangkuang..
ini adalah berita baik kepada pelajar fakulti sains yg selalu lapar..alamak statement macam refer pd diri sendiri jek..?..takpe2 teruskan, teruskan.. berita baik tersebut adalah=>>

kafe fakulti sains telah beroperasi sejak minggu ini.

sila percaya bahawa ini adalah berita baik, dengan kapasiti student fak sains yg ribuan orang, masuk staf dan lecturer yg ratusan, maka sangatlah berbaloi jika kafe ini memulakan operasi kerana dijamin mereka tidak akan rugi..rupanya dah hampir setahun penduduk fak sains berlapar berdahaga..akhirnya tamat sudah segala derita..(derita gak lunch ngan biskut je hari2)..

kafe ni, mmg lawa amat nak dibanding ngan kafe yg dulu, macam ala-ala R&r pun ada gak..
tapi kata org, tender dulu lg sedap dan meriah berbanding tender yg skrg..tp sy tak sempat lagi nak merasa sendiri makanan disini..coz dah akhir sem ni kelas selalu tamat tgh hari maka bergegas pulang ke rumah, masak sendiri lagi diyakini..ceh, ayat cam angkat martabat amalan makan di rumah.. huahua..


ni pic yg di snap awal semester, masa tu kafe ni dah sedia siap tapi jadi monumen je kat situ..huahua
p/s: entry tammat!

10 comments:

ber_uwang said...

tengah ari ni bole la tumpang makan erk...

dotblogspotdotkom said...

hulawey...ok le R&R.... nanti ada highway plak kat belakang tu... terus masuk dewan kuliah... huhuhuhu

ezany said...

pelik gak kan.. kalau tender dulu tu lg sedap.. nape nak tukar yg baru.. atau mmg org yg lama tu dah xnak meniaga lg..

Uruchimaru @ kf said...

emm masak sendiri kan elok jimat tue betul tak cik muda ?

hehehee eh sudah sampai kg.konoha?

lalala

arque said...

"..penduduk fak sains berlapar.."
fak itu fakulti kan.aku tak salah kan.
haha. ;P

nursarah87 said...

*ber_uwang*
boleh, nak tumpang makan sampai petang pun boleh..hehe

*dotblogspotdotkom*
belakang kafe ni hutan banyak monyet..huhu

*ezany*
kafe dulu dirobohkan, maka tender dulu dah tentu sudah menyewa di tempat lain, nak tggu kafe baru ni siap dibina tender tu nak makan apa?...huhu

*Uruchimaru @ kf*
mmg jimat, aah.dah dekat kg konoha nak gi makan mi ramen nie..hehe

*arque*
mmg pandai kau ni jwpn tepat sekali..mmg fak tu singkatan kpd fakulti..hehe

sharamli said...

tempat lawa..mknn nk sdp jgk...

nursarah87 said...

*sharamli*
mestilah..high taste bab makan berbayar..hehe

Fatt Chin Choy said...

yg penting makan... biarlah x sedap
makan tu penting
haha

nursarah87 said...

*Fatt Chin Choy*
bukan apa, bila makan tak sedap rasa cam tak berbaloi membelinya..

tetap sokong makan di rumah! huhu