Uruguay dan Ghana semakin bersinar.

kita kembali bercerita mengenai Bola Sepak. atau lebih tepat lagi World Cup 2010. Uruguay dan Ghana menjadi pasukan pertama yang melepasi peringkat kalah mati. dengan keputusan 2-1 kepada lawan masing-masing. South Korea dan USA yang kelihatan bersedih dengan kekalahan tipis mereka harus akur bahawa bola sepak ini memang kadangkala 'nasib' tidak menyebelahi. bukan tak terer. tapi tak ada luck. kalah tak apa asalkan dengan bermaruah.

tidak sia-sia aku menaruh harapan pada pasukan Uruguay. tidak sia-sia menukar jersey Uruguay dalam Facebook. hahaha. bangga sekejap.

---------------------------------------------------------------------------

semalam di Mihas 2010, aku ada berjalan-jalan di booth-booth tertentu. jap. ada orang tanya aku kat Formspring Mihas tu menda apa. adoi.. kalau ditanya pada En.Google kan lagi cepat. Mihas tu adalah singkatan pada Malaysia International Halal Showcase. orang kampung panggil 'karnival halal'. semua produk sama ada makanan atau kosmetik atau ubat segala ditanggung halal oleh pihak Jakim.

apa lagi?

errmm. semalam ada peserta-peserta Imam Muda kat Mihas. lepas tu kan. aku gatal-gatal nak menyelit-nyelit siap laga bahu sket ngan salah sorang peserta. ahaha. gatainya aku. ada hati nak mengurat Imam Muda. tak sedar diri betul. tapi kan. muka diorang. suci bersih je tengok. orang kampung kata ada 'nur' gitu. seswai dibuat calon suami. tapi aku ni pulak tak layak jadi calon isteri diorang. :p


p/s: nak taip panjang tapi masa tak mebgizinkan. chow dulu.


Comments

oit...berlaga bahu??
itu takpe laa...
jgn berlaga pipi sudah...
baik2...hehehe
Sharinginfoz said…
i want argentina dan brazil final nanti

Segmen Blogger: Velasrizal
meo188 said…
samba2... waka waka!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S