apabila anonymous menjentik.

sekali lagi anda datang ke ruangan saya dengan status anonymous.


sebagai anonymous, sebagaimana anda datang dengan tidak bernama, maka anda tidak diberi hak untuk comment anda dipaparkan di blog ini. walaupun pendapat anda mungkin tahap 'terbaik dari ladang'. apapun, comment anda tetap saya baca. jutaan terima kasih atas 'keprihatinan' anda. susah-susah meluangkan masa di sini. mungkin anda tak punya blog, atau mungkin anda tak punya google account. jadi tak mengapa. sebarang komen anda selepas ini (itupun kalau ada), bolehlah menghantarnya ke inbox email saya di nursarahputeri@gmail.com

kenapa saya berbuat begini?. kerana saya malas nak berkasih sayang dengan anonymous dalam blog secara public. nanti readers saya yang lain jealous plak dan makin ramai pulak nak jadi anonymous. kalau anda berminat sangat nak bagi pendapat peribadi, saya merasakan bahwa saya perlu memberikan jawapan balas. tetapi tidak adil untuk 'kita berkomunikasi' secara public. untuk tidak perlu kepada penglibatan pembaca yang lain. maka email adalah cara terbaik.

sebarang kritikan, saya terima dengan terbuka jika ianya adalah berasas. tidak perlu menghantar 'kau macam bagus sangat' di formspring me saya dengan tanpa arah. kalau mahu menegur, lakukan dengan berhemah, just let me know tang mana yang anda tak puas hati. tang mana saya patut perbaiki. ingat! saya bukan musuh anda. dan saya tidak memusuhi sesiapa.

saya hanya punya life yang di tahap biasa-biasa saja. penulisan saya juga di tahap biasa-biasa saja. tak perlu tertarik sangat untuk menaruh dengki atau sakit hati. hidup saya bukan best sangat untuk anda menaruh sebarang hasad. saya cumalah blogger tepi parit yang tiada apa-apa istimewa.

sekian.


Comments

.::WaNiE::. said…
huhuhu ape kes ni dik :p

hope everything will b fine 4 u
beautiful_rose said…
uh,di ganggu anon lagi?
nsb bek blog aku msih aman dr makhluk2 pelek.......
D' said…
i pun baru tukar url sb cik anon tu.. :(
Anonymous said…
anon? mungkin die malu .......
Unknown said…
anon ni mostly otak tk berapa nk betul... huh!!
Unknown said…
anon blog aku sme baik2
i means sme jenis bg kate semangat kat aku
xde lg hentam2
hahah
anon itu virus yang sengal
AishaAminudin said…
ala dik..ko pon kene ngan cik anon ker.. kenapa ye, nak jadi mak enon, nak bace ..silakan.. nak kutuk2 simpan jelah dlm ati tu..huh..
allah maha mengetahui
fQ said…
oh terbaiiikkk...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S